کابینت های گلاس کرج

 در کابینت کرج

کابینت های گلاس کرج

کابینت های گلاس کرج یک نوع کابینت مدرن می باشد. که از ام دی اف و روکش ساخته شده است. ام دی اف مغز ان است و روکش ان از جنس پلی گلاس (نوعی پلاستیک) است. دلیل این شفافیت و براق بودن ان همین روکش پلکسی گلاس می باشد. . به این دلیل است که در تجهیزات دیگری مثل دکوراتیو هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. های گلاس به دلیل نمای زیبا و براق همچنین قیمت مناسب نسبت به کارایی که دارد در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار بوده است. علاوه بر های گلاس، نوع دیگری از این کابینت وجود دارد که  آن را پلی گلس می نامند. مغز  هم همان ام دی اف می باشد و لایه ای روی آن قرار می‌گیرد که پلی استر است. پلی گلاس نسبت به های گلاس براقیت بیشتری دارد و مقاومت بیشتری در مقابل خط و خش دارد.یکی از نکات مهم در هنگام طراحی کابینت هایگلاس توجه به کشو و دستگیره کابینت است زیرا این دو فاکتور تاثیر به سزایی روی جذابیت بیشتر کابینت و طراحی دکوراسیون آشپزخانه دارند. کابینت های گلاس با دستگیره های براق، فلزی و کشیده و شکل ظاهری ساده و ظریف برای آشپزخانه ها با دکوراسیون مدرن انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و جلوه این طرح کابینت های بدون فریم با این مدل کشوها تکمیل می شود.کابینت ارزان در کرج

جنس کابینت هایگلاس

با کیفیت ترین و بهترین نوع کابینت های گلاس ساخت کشورهای مانند ایتالیا، آلمان، اتریش و غیره… می باشد. اما به دلیل اینکه یکی از مزایای این کابینت در کرج قیمت مناسب ان است کابینت سازان نوع ترک ان را به مشتریان خود پیشنهاد می کنند. این برند های ترکAGT و ایشیک است. برای اشپزخانه هایی که نور گیر نیستند ای ننوع کابینت بسیار مناسب است زیرا منعکس کننده نور است و اشپزخانه را روشن می کند. رنگ بندی کابینت هایگلاس کرج کامل است. یعنی سما هر رنگی که انتخاب کنید برای شما ساخته شده  نصب می شود. یکی از دلایلی که حواهان زیادی دارد همین تنوع رنگ ان می باشد.

از پر طرفدار ترین رنگ های این کابینت سفین ان است. برای تمیز کردن کابینت به هبچ عنوان از اسفنج یا اسکاچ های زبر استفاده نکنید. مایع سفید کننده به کابینت اسیب می زند. پودر ماشین هم نمی تواند انتخاب خوبی باشد. برای پاک کرردن لکه های معمولی از دستمال و اب داغ استفاده کنید.

انواع روکش کابینت هایگلاس

روکش پلی گلاس: این روکش برای کابینت رایج ترین نوع آن است و به دلیل دوام بالایی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

روکش اکریلیک: این روکش ها مقاومت بالایی در برابر خوردگی و ساییدگی دارند و جزو روکش های مقاوم و بی نظیر هستند.

روکش یو وی: روکش های یو وی جزو روکش های فانتزی با طرح های متنوع هستند.

روکش پی وی سی: این روکش ها بسیار براق بوده و به صورت پرسی سطح کابینت را می پوشانند.

روکش ملامینه:یکی از مقرون به صرفه ترین روکش های کابینت هستند و البته نسبت به بقیه روکش ها در برابر رطوبت و خراشیدگی مقاومت زیادی ندارند و بیشتر مناسب آشپزخانه های کوچک هستند.

کابینت هایگلاس اکریلیک

روکش آکریلیک نوعی پلاستیک مصنوعی هست که به صورت ورقی نازک، اغلب روی ام‌دی‌اف یا نئوپان کشیده می‌شه و سطح فوق‌العاده براقی رو در این کابینت‌ها ایجاد می‌کنه.این متریال به خاطر براقیتی که دارد برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است و با انعکاس نور فضا را بزرگتر جلوه می دهد.

  • انعطاف پذیری بالایی دارد.
  • اکریلیک بر پایه پلیمر و غیرسمی است
  • ضد خش و ضد آب است.
  • در برابر حرارت مقاومت خوبی دارد.
  • در برابر ضربه کمی مقاوم‌تر است.
  • برای استفاده در کابینت منحنی قابل استفاده نیست.
  • نور را بهتر منعکس می‌کند و مثل آینه شفاف است.
  • به راحتی اثر انگشت روی آن می‌ماند و نیاز به پاک کردن مرتب دارد.اما به راحتی با آب و صابون پاک می شود.
  • مقداری گران‌تر از روکش‌های دیگر است.

کابینت های گلاس با روکش یو وی

یک نوع کابینت آشپزخانه هستند که از جنس هایگلاس ساخته شده اند و روکش آن ها از نوع یو وی است. هایگلاس، یک جنس شیشه ای است که با ترکیب چندین ورق شیشه به دست می آید و باعث افزایش مقاومت و سختی آن می شود. روکش یو وی هم به عنوان یک نوع روکش آشپزخانه، از پلی وینیل کلراید ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت و خش دارد. کابینت هایگلاس با روکش یو وی، به دلیل زیبایی و جذابیت ظاهری، مقاومت در برابر خط و خش، نور پذیری بالا و مقاومت در برابر رطوبت و حرارت، در طراحی و ساخت دکواسیون داخلی آشپزخانه های مدرن و شیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین، این نوع کابینت ها به دلیل سطحی کهنه نشدنی و قابل شستشو، برای کابینت هایی که در معرض رطوبت و گرد و غبار قرار دارند، مثل حمام و سرویس بهداشتی نیز بسیار مناسب هستند.

روکش یو وی، به دلیل مقاومت بالا در برابر خط و خش و سایر آسیب های معمول در آشپزخانه، بهتر است از آن در نقاطی مانند سطح کابینت، میز آشپزخانه و … استفاده کرد. همچنین، برای بهترین نتیجه در نصب کابینت هایگلاس با روکش یو وی، بهتر است از کارشناسان و متخصصان مجرب در این زمینه استفاده کرد.

کابینت های گلاس مات

کابینت هایگلاس مات شامل رنگ های ساده ای می باشد که امکان طراحی و اجرای تک رنگ و دو رنگ را دارند. اگر قصد داشته باشیم به محبوب ترین رنگ های کابینت هایگلاس مات اشاره نماییم رنگ سفید مات در اولویت قرار دارد. و در مرحله های بعدی رنگ های مشکی و طوسی مات نیز بیشترین تقاضا را در بازار دارند. البته اکثرا از رنگ طوسی یا مشکی مات به عنوان رنگ دوم مورد استفاده قرار داده می وشود. کابینت هایگلاس مات به سادگی قابل تنظیف می باشد و از این نظر یکی از بهترین انتخاب‌های موجود است. کابینت های گلاس مات توسط برند های ایرانی، ترک و.. تولید می گردد که هرکدام قیمت و کیفیت متفاوتی دارند.

مزایاکابینت های گلاس کرج چیست؟

  1.  نور محیط یکی از عاملین مهم در دکوراسیون منزل و آشپزخانه، است. و  به دلیل اینکه در کابینت‌های های گلاس سطح شفاف و براقی دارند و نور انعکاس می شود می‌تواند فضای آشپزخانه را روشن‌تر جلوه بدهد.
  2. این کابینت ها  نیازی به آب بندی خاصی ندارند و ضد آب هستند. این می تواند یک مزیت عالی برای استفاده از این نوع کابینت در آشپزخانه باشد زیرا که در فضای اشپزخانه امکان نفوذ آب به کابینت زیاد می باشد.
  3. های گلاس به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد و لیز است به راحتی می توان ان را تمیز کرد. کابینت های گلاس با کشیدن یک دستمال نسبتا مرطوب می‌تواند کاملا سطح آن را پاک کند.
  4.  نسبت سایر کابینت‌ها قیمت کابینت‌های های گلاس به صرفه است و با صرف هزینه‌ کم‌  می‌توان آن را خریداری نمود.
  5. می توانید به راحتی این کابینت ها را با دکوراسیون منزل خود ست کنید. این کابینت ظاهر ساده شکیلی دارد.
  6. کابینت های گلاس مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  7. وزن متریال این کابینت بسیار محکم‌ و مقاوم  است.
  8.  طول عمر کابینت های گلاس نسبتا بالا است.

 

کابینت هایگلاس با روکش یو وی

یک نوع کابینت آشپزخانه هستند که از جنس هایگلاس ساخته شده اند و روکش آن ها از نوع یو وی است. هایگلاس، یک جنس شیشه ای است که با ترکیب چندین ورق شیشه به دست می آید و باعث افزایش مقاومت و سختی آن می شود. روکش یو وی هم به عنوان یک نوع روکش آشپزخانه، از پلی وینیل کلراید ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت و خش دارد. کابینت هایگلاس با روکش یو وی، به دلیل زیبایی و جذابیت ظاهری، مقاومت در برابر خط و خش، نور پذیری بالا و مقاومت در برابر رطوبت و حرارت، در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی آشپزخانه های مدرن و شیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین، این نوع کابینت ها به دلیل سطحی کهنه نشدنی و قابل شستشو، برای کابینت هایی که در معرض رطوبت و گرد و غبار قرار دارند، مثل حمام و سرویس بهداشتی نیز بسیار مناسب هستند. روکش یو وی، به دلیل مقاومت بالا در برابر خط و خش و سایر آسیب های معمول در آشپزخانه، بهتر است از آن در نقاطی مانند سطح کابینت، میز آشپزخانه و … استفاده کرد. همچنین، برای بهترین نتیجه در نصب کابینت هایگلاس با روکش یو وی، بهتر است از کارشناسان و متخصصان مجرب در این زمینه استفاده کرد.

معایب کابینت های گلاس

تنها ایرادی که می توان از کابینت های های گلاس گرفت این است که جای دست و انگشت روی ان می ماند و نسبت به خط و خش اسیب پذیر است. این روکش که در کابینت های گلاس استفاده می شود، در برابر خط و خش و اشیای نوک تیز مقاومت کمی دارد. باید در نگه داری از آن مراقب باشید تا خراشی روی آن نیفتد. گرد و غبار، کثیفی و لک روی این کابینت بسیار بیشتر نشان می دهد. برای حل این مشکل باید زود به زود کابینت ها را تمیز کرد تا ظاهر و زیبایی خود را حفظ کند. کار دیگری که می توان انجام داد نصب کردن دستگیره روی کابینت است. تا از برخورد دست با کابینت جلوگیری کند و کابینت ها کمتر کثیف بشود.

جدیدترین مدل های کابینت های گلاس کرج

کابینت سازی های گلاس از جنس ام دی اف می باشند, اما تفاوتی که با ام دی اف دارد این است که سطح آن ها با روکشی پلاستیکی و براق پوشانده شده است. از آن جایی که این روکش ها در طرح ها و رنگ های متفاوتی قابل تولید می باشد, می توان کابینت از جنس های گلاس را در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی نمود. و با توجه به دکوراسیونی که آشپزخانه تان دارد می توان از این کابینت ها استفاده کرد.

امروزه برای طراحی کابینت ها از متریال های خاص نظیر  ام دی اف، چوب، فلز و … استفاده می شود اما کابینت هایگلاس و های ام دی اف مورد توجه اغلب افراد قرار گرفته است.
جنس هایگلاس طوری است که به فضای آشپزخانه نمایی شیک و لوکس می دهد و هایگلاس به دلیل خاصیت منعکس کنندگی نور به نوعی یک منبع روشنایی در فضای آشپزخانه محسوب می شود.

کابینت هایگلاس

کیفیت کابینت های گلاس کرج را چطور تشخیص دهیم؟

به راحتی و با یک تست ساده، می توان کیفیت کابینت های گلاس را تشخیص داد. برای این یک تکه‌ از ورق های‌گلاس را بردارید و جلوی نور لامپ بگیرید؛ هرچقدر تصویری که روی  ورق های‌گلاس می افتد کمتر موج داشته باشد،  کابینت های‌گلاس هم کیفیت بالاتری دارد. حال که با معایب و مزایای کابینت های گلاس اشنا شدید و همچنین نحوه نگه داری کابینت هایگلاس و نحوه تمیز کردن آن، می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید کابینت های‌گلاس برای آشپزخانه شما انتخاب مناسبی است یا خیر! با توجه به این موضوع که مزایای ان نسبت به معایب آن بسیار بیشتر است.

چگونه از کابینت های گلاس کرج نگهداری کنیم؟

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت ام دی اف کرجکابینت هایگلاس Call Now Buttonمشاوره رایگان