کابینت سازی گوهردشت

 در کابینت کرج

کابینت سازی گوهردشت

درباره‌ کابینت سازی گوهردشت

جمله‌ی معروفی وجود دارد که همه‌ی ما  قطعا آن‌ را شنیده‌ایم که می‌گوید: آشپزخانه، قلب خانه است .

فرهنگ غذا، فرهنگی ریشه‌دار و متداول در سبک زندگی ما ایرانی ها است، ما به‌طور دائم و روزمره از آشپزخانه استفاده می‌کنیم، عملکردهای بسیار مهم و ضروریِ خانه مثل آشپزی کردن کردن، شستن ظرف ها، نگهداری مواد غذایی، وسایل و ظرف آشپزی در آشپزخانه انجام می‌شود. البته در روند تغییر سبک زندگی امرزوه ما، آشپزخانه‌ها از فضایی که تنها برای انجام دادن کارهایی مانند آشپزی و شست‌وشو ساخته می‌شد، ماهیت خود را به فضایی که علاوه بر عملکردهای گفته شده باید زیبا باشد و از حیث طراحی دکوراسیون داخلی کرج مورد توجه قرارگیرد تغییر دادند.

در بسیاری از خانه‌های امروزی که دارای طراحی مدرن یا کلاسیک دارند، آشپزخانه جزئی از سالن یا نشیمن خانه می شود یا با آن ترکیب شده و در حالت کلی به آن دید و دست‌رسی مستقیم دارند. با توجه به چند عملکرد بودن فضای آشپزخانه، توجه به طراحی قفسه‎ها و طراحی کابینت‌ آشپزخانه  چه از موضوع زیبایی و چه از جهت کارایی ضروری و مهم می باشد، محل قرارگیری کابینت آشپزخانه، محل قرارگیری وسایل اصلی مانند: یخچال، سینک و گاز را مشخص می‌کند.

 

کابینت سازی آرارات

انواع کابینت از لحاظ جنس

معمولاً در ساختن کابینت‌ آشپزخانه و وابسته به مکان مورد استفاده و مقدار هزینه‌ی موردنظر  معمولا ازیکی از مصالح زیر استفاده می‌شود:

  • چوب
  • صفحات فشرده‌ی چوبی که در ساختن کابینت آشپزخانه استفاده می‌شوند. (مثل: ام دی اف، اچ دی اف ، ال دی اف)
  • پی وی سی
  • ترکیبی از مصالح متفاوت

البته مصالح مورد استفاده در ساختن کابینت ممکن است که با روکش‌های متفاوتی مانند لترون، ممبران، و چوب طبیعی مانند راش ساخته و به بازار عرضه می شود.

 

کابینت سازی گوهردشت ، کمد دیواری ، دکور و کابینت ام دی اف آرارات های گلاس و ممبران طرح های شیک و مد روز، ام دی اف با کیفیت در انواع طرح ها و رنگ های متنوع .

تیم طراحی متخصص کابینت سازی گوهردشت همراه با کادر مجرب .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت سازی عظیمیهکابیت سازی در کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان