کابینت سازی فردیس

 در کابینت کرج

کابینت سازی فردیس

کابینت در آشپزخانه جز مهمترین وسایل محسوب میشود.بنابراین در هنگام انتخاب مدل،نوع و جنس کابینت آشپزخانه خود باید دقت لازم را به کار بببریم.

کابینت قسمتی از خانه است که نمای بسیار ویژه ای به زیبایی و دکوراسیون منزل شما می دهد.  امروزه علم و صنعت و طراحی رشد به سزایی کرده است که باعث توسعه متریال ها در دکوراسیون داخلی و کابینت ها شده است. کابینت ها جنس، و سبک های بسیار زیاد و متنوعی دارد مثل چوب، ام دی اف،استیل،و … که هر کدام کاربرد و زیبایی خاص خود را دارد .همچنین سبک هایی مثل کلاسیک، نئو کلاسیک، مدرن و … وجود دارد. به گونه ای که ممکن است انتخاب و تصمیم گیری برایتان دشوار شود.

کابینت آشپزخانه خود را چگونه  انتخاب کنیم؟

کابینت سازی در کرج مهمترین بخش در تغییر دکوراسیون منزل شما به حساب می آید.

کابینت ها میتوانند یک فضای خالی را به فضایی زیبایی برای زندگی تبدیل کنند. کابینت ها میتوانند انواع وسایل مانند ظرف های آشپزخانه، مواد غذای و حتی وسایل منزلتان را در خود جای بدهند.

این مراحل میتوانند به هدایت کردن شما در انتخاب کابینت مناسب در روند تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان کمک کنند. برای راه اندازی این مرحله ها، از برخی اصول اولیه ای که در ذهنتان دارید مانند انتخاب  نوع سبک کابینت، متریالها و موارد دیگر فرا تر میرویم.

کابینت سازی فردیس ،

این امکان را برای شما عزیزان فراهم میکند تا شما تمامی نظریاتی که برای ساخت کابینت مورد علاقه خودتان اعم از نوع سبک،جنس کابینت ،مدل و … را که در ذهنتان دارید را برای شما عملی سازند.

کابینت مدرن 

امروزه کابینت نه تنها بعنوان یکی از ملزومات آشپزخانه بلکه به عنوان یک عامل تاثیر گذار در کل دکوراسیون داخلی منازل محسوب می شود.

امروزه با توجه به نوع معماری داخلی منازل ، آشپزخانه از تمام نقاط پذیرایی و نشیمن قابل دیدن م باشد و همین در چشم بودن کابینت ها باعث می شود تا افراد اهمیت بسیار زیادی به دکوراسیون  آشپزخانه خود بدهند.

وقتی صحبت از دکوراسیون  و طراحی منزل می شود بدون شک اولین موردی که به فکرمان می رسد  کابینت آشپزخانه است. وجود کابینت از دیرباز در آشپزخانه ها رایج بوده، البته نه با معنا و مفهوم امروزی که دارد.

 

کابینت سازی فردیس

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک ،به سبکی از طراحی کابینت  با المان های سلطنتی و سنتی می باشد که دارای طراحی های ویژه  و  ویژگی های خاص خود می باشد.

کابینت های کلاسیک نوع دیگری از کابینت های آشپزخانه هستند که از گذشته تا به حال با ما همراه بودند.

در گذشته کابینت آشپزخانه ها به دو دسته  کابینت  چوبی و کابینت فلزی تقسیم میشد. اما امروزه با پیشرفت کردن تکنولوژی این موضوع تغییر پیدا کرده و شاهد تنوع زیادی هستیم که واضح ترین آنها پرکارتر شدن کابینت کلاسیک امروزی نسبت به گذشته میباشد.

 

کابینت سازی در کرج

انواع کابینت کدامند؟

در حالت کلی کابینت ها را میتوان به دو دسته کابینت کلاسیک و کابینت مدرن دسته بندی کرد.

انواع کابینت مدرن به شرح زیر است:

  • MDF یا کابینت ام دی اف
  • HiGlass یا کابینت هایگلاس
  • پلی گلاس یا کابینت فوق برجسته

انواع دیگر کابینت عبارتند از:

  • کابینت فلزی
  • کابینت چوبی
  • کابینت نئوپانی
  • ممبران
  • پی وی سی
  • ملامینه

کابینت سازی فردیس

کابینت سازی فردیس، کابینت سازی آرارات در کرج پاسخگوی تمام مشتریان ساکن در فردیس می باشد.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مجرب میتواند با ما در تماس  باشید.

شماره های تماس:

۰۲۶-۳۲۷۳۴۰۰۷

۰۹۱۲۰۲۱۳۰۵۱

۰۹۳۶۷۴۳۸۲۱۴

با مدیریت مهندس علیشیری

آدرس  :کرج،چهارصد دستگاه،خیابان لاله ۱۱،پلاک ۱۱۸

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت سازی در کرجکابینت ام دی اف عظیمیه Call Now Buttonمشاوره رایگان