کابینت ممبران گوهردشت

 در کابینت کرج

مزایا و معایب کابینت ممبران 

کابینت ممبران گوهردشت

کابینت ممبران می‌تواند انتخاب خوبی برای دیزاین آشپزخانه باشد.

ابن مطالب به شما کمک می‌کنند با کابینت ممبران کرج آشنا شوید، مزایا و معایب آن را بشناسید و انتخاب درستی برای دکوراسیون آشپزخانه خودتان داشته باشید. انتخاب کابینت مناسب با تنوع زیادی که در بازار وجود دارد می تواند سخت باشد؛ کابینت آشپزخانه شما باید هم زمان که با دکوراسیون آشپزخانه‌ هم خوانی دارد، جنس خوب نیز داشته باشد؛ کارا باشد و ماندگاری بالایی  هم داشته باشد..
از آن‌جایی که کابینت آشپزخانه‌ را به ندرت تعویض می‌ کنید باید هنگام انتخاب کردن آن تمام نکات را در نظر بگیرید.

اولین  و مهم ترین نکته‌ای که بهتر است به آن توجه کنید سبک طراحی داخلی کلی خانه‌ شما است، وسایل خانه و تجهیزات را متناسب با آن سبک انتخاب کنید .

گاهی اوقات این کار برای تازه کاران  بسیار سخت است، اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید سبک طراحی داخلی خانه‌ خودتان را انتخاب کنید و یا در انتخاب وسایل و تجهیزات مناسب با آشپزخانه خودتان مشکل دارید متخصصان ما در کابینت ممبران گوهردشت همواره آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند کافی است با ما تماس بگیرید و ما بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

کابینت سازی در کرج

 

مزایا کابینت ممبران

  1. به دلیل روکش پی‌وی‌سی ای که  این مدل کابینت دارد، در برابر نم و رطوبت مقاوم هستند و دچار فرسودگی و تغییر رنگ نخواهند شد. این مزیت باعث افزایش طول عمر کابینت می‌شود.
  2. تمیز کردن آشپزخانه با کابینت‌های ممبران کار ساده‌ای می باشد. لکه‌های روی کابینت خود را کم‌تر نشان می‌دهند و به آسانی پاک می‌شوند.
  3. در کابینت های ممبران امکان ایجاد تزیینات مانند تاج، ستون، و بافت های مختلف وجود دارد که کابینت آشپزخانه شما را خاص تر و منحصربه فردتر می کند.
  4. این کابینت در مقایسه با کابینت‌های کلاسیک ارزان تر می باشند و ماندگاری آن به دلیل روکش پی وی سی از کابینت‌های دیگر بیشترمی باشد.

معایب کابینت ممبران

یکی از معایب کابینت ممبران این است که نتیجه نهایی و ظرافت کار و ماندگاری کابینت بسیار به (کابینت کار ) بستگی دارد.

کابینت های ممبران نسبت به برخورد با اجسام تیز نسبت به دیگر کابینت ها حساس است.

روکش pvc که روی کابینت ممبران کار می شود، اگر با چسب مرغوب نچسبیده باشد. پس از مدتی با برخورد با نور و حرارت با کابینت خودش را ول می کند.

به دلیل پیچیدگی و  فرو رفتگی ها و برجستگی ظریف در کابینت ممبران امکان دارد روکش نتواند این فرو رفتگی و بر امدگی را پوشش دهد. و در اخر امکان دارد نتوانید کار بدون نقص تحویل بگیرید.

نکته مهم در نصب و استفاده از کابینت ممبران گوهردشت

در اجرای درست کابینت ممبران، نقش کابینت کار بسیار مهم‌تر از همیشه می باشد. برای اینکه این نوع کابینت با بالاترین کیفیت ساخته و اجرا گردد، از فرایند اندازه‌گیری و برش صفحات در کارگاه تا نصب آن در محل باید با نهایت دقت و مهارت انجام شود. در مورد نصب کابینت ممبران نیز در مجله وارناسا مقاله ای منتشر کرده ایم.

این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که مجبور به تعمیر قسمتی از کابینت شوید. تنوع طرح و رنگ ممبران‌ها بسیار زیاد است و روزبه‌روز با عوض شدن سلیقه بازار، طرح‌ها هم تغییر می‌کنند. به احتمال خیلی زیاد نمی‌توانید دقیقاً همان طرح و رنگی را که هنگام اجرا انتخاب کردید پس از گذشت ۲ سال برای اعمال تعمیرات پیدا کنید.

پس برای اینکه درگیر مشکلات ناشی از تعمیر نشوید، در همان ابتدای کار با یک حرفه‌ای قرارداد ببندید تا خیالتان از کیفیت نهایی راحت باشد.

 ممبران چیست؟

کابینت ممبران که با نام‌های دیگری همچون پرس‌ وکیوم، کابینت کلاسیک، کابینت انزوا و کابینت ۳D نیز نامیده می شود. کابینت‌های مدرنی هستند که با الهام گرفتن از کابینت‌های کلاسیک و با تکنولوژی جدید دستگاه سی ان سی وارد بازار شده‌اند.

ممبران به همان روکش های روی کابینت گفته می‌شود که به روی کابینت‌های ام دی اف  معمولی نیز  چسبیده می‌شود. این کابینت‌ها ظرافت خاص، طرح‌ها و حکاکی‌های متنوعی دارند.

در کابینت‌های کلاسیک، طراحی‌ها و حکاکی‌های روی چوب با دست انجام می‌شود و به همین خاطر این مدل از کابینت بسیار گران‌ قیمت تر می باشد.

در کابینت‌های ممبران این حکاکی‌ها با دستگاه انجام می‌شوند و قیمت آن نسبتا از کابینت‌های کلاسیک ارزانتر می باشد. پس از حکاکی روکشی از جنس پی وی سی  ضد آب روی کابینت کشیده می‌شود و به همین دلیل این کابینت‌ها به کابینت وکیوم  مشهور هستند.

کابینت ممبران گوهردشت سازنده انواع کابینت های ام دی اف،گلاس،های گلاس،لترون و…. می باشد.

آرارات ام دی اف در شرف این است که بهترین پارامترها را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت ممبران در عظیمیهکابینت ممبران مهرشهر Call Now Buttonمشاوره رایگان