کابینت ممبران در جهانشهر

 در کابینت کرج

کابینت ممبران

کابینت ممبران در جهانشهر

امروزه با پیشرفت کردن تکنولوژی و ساختن دستگاه های سی ان سی, کار کردن بر روی وسایل سخت مانند چوب و فلزات و … راحت تر از قبل شده است.

کابینت ممبران محصول جدیدی حاصل از حکاکی دستگاه سی ان سی بر روی ام دی اف می باشد.

در این مطلب با طرح های جدید کاربردی شیک  کابینت ممبران آشنا خواهید شد.

طرح های کاربردی در مدل کابینت ممبران

کابینت ممبران از جدیدترین مدل های کابینت کلاسیک می باشد که با استفاده از حکاکی دستگاه سی ان سی بر روی ام دی اف ساخته می شود.

این حکاکی در طرح ها و با ایده های متفاوتی انجام می شود.

سپس با استفاده از روکش های مختلف و ضد آب PVC بصورت یک پارچه وکیوم می گردد. نتیجه ی این تلاش ها, مدل های مختلف کابینت ممبران است که برای انواع آشپزخانه های مدرن و شیک مناسب می باشد.

انواع مختلف کابینت ممبران

از مهم‌ترین نکته هایی که باید در دیزاین آشپزخانه‌ی منزلتان رعایت کنید هم‌گونی و هارمونی، بین تمام  وسایل موجود در آشپزخانه است.

برخلاف تصور عموم که عقیده دارند کابینت ممبران فقط با سبک و دکوراسیون کلاسیک هم‌خوانی دارد، این مدل ازکابینت به دلیل تنوع در طرح و رنگ آن، هم در آشپزخانه‌هایی با سبک کلاسیک و هم در طراحی های مدرن دیده می‌شود.

کابینت ممبران مدل های متفاوتی دارد و دست شما را در انتخاب کابینت دلخواه با رنگ و مدل متفاوت بسیار باز می‌گذارد.

در ادامه به چند مدل از کابینت‌های ممبران اشاره می‌کنیم:

  • کابینت کلاسیک ممبران

این مدل از کابینت ممبران حکاکی بیش‌تری نسبت به دیگر مدل‌های کابینت دارد.

اگر شما از آشپزخانه‌های کلاسیک خوشتان می‌آید این مدل کابینت می‌تواند مناسب سلیقه شما باشد. انواع نقش‌ها و تزیینات کلاسیک در سلیقه‌ی شما امکان پیاده شدن به عنوان طرح روی درها و دیوارهای کابینت ممبران وجود دارد.

در مدل کلاسیک از رنگ‌های گرم مانند استخوانی، قهوه‌ای استفاده می‌گردد و حتی امکان ایجاد بافت‌های طبیعی چوب‌های نفیس و با ارزش مانند بلوط، گردو و فندق را برای شما فراهم خواهد کرد.

  • کابینت ممبران سفید

رنگ سفید کابینت باعث بزرگ‌تر نشان دادن فضای آشپزخانه ها می‌ گردد و معمولا در آشپزخانه‌های کوچک کاربرد بسیار زیادی دارد.

همین طور رنگ سفید،حکاکی‌های روی کابینت ممبران را بهتر و واضح تر نشان می‌دهد و همچنین ظرافت این کابینت با رنگ سفید بیش‌تر به چشم می‌آید.

  • کابینت‌های ممبران ساده

اگر کارآمد بودن کابینت در کرج برای شما در اولویت قرار دارد یا فضای ساده، آرام و مدرن بیشتر مورد علاقه شما است و با مدل های خالص و ساده بیش‌تر ارتباط برقرار می‌کنید، کابینت ممبران ساده را انتخاب نمایید.

این مدل از کابینت ممبران با روکشی یکپارچه، زیبایی و جلوه‌ی مدرنی را به آشپزخانه‌ی شما می‌دهد و روکش پی‌وی‌سی آن بهتر از مدل‌های دیگر روی آن نصب شده است و آب و رطوبت در آن نفوذ نخواهد کرد و نسبت به روکش‌های ملامینه، وینیل و ام‌دی‌اف های موجود در بازار از کیفیت بالاتر و ماندگاری بیش‌تری برخوردار می باشد.

در طراحی داخلی آشپزخانه با کابینت ممبران ساده، تزیینات خود را به حد‌اقل برسانید و جزییات را جایگزین تزیینات کلی آشپزخانه خودتان کنید.

آشپزخانه‌ی خلوت‌تر و مدرن‌تر با اینر مدل از کابینت ممبران هم‌خوانی بیش‌تری دارد و همچنین زیبایی را در عین سادگی به خانه‌ی شما می‌بخشد.

  • کابینت ممبران براق

در این مدل از کابینت ممبران، روکش کابینت ضخامت بیشتری  از مدل‌های دیگر دارد و رویه‌ی آن براق و تا حدی شبیه به کابینت‌های گلاس می باشد.

این مدل کابینت ممبران در آشپزخانه‌های مدرن با دکوراسیون‌ داخلی خلوت کاربرد دارد و از کابینت‌های گلاس کم‌تر لک می‌شود.

کابینت ممبران در جهانشهر

آرارات ام دی اف تولید کننده انواع کابینت ها در سرتاسر کرج می باشد.

شما میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای مابه سایت ما مراجعه نمایید.

نکته مهم در نصب و استفاده از کابینت ممبران در جهانشهر

در اجرای درست کابینت ممبران، نقش کابینت کار بسیار مهم‌تر از همیشه می باشد. برای اینکه این نوع کابینت با بالاترین کیفیت ساخته و اجرا گردد، از فرایند اندازه‌گیری و برش صفحات در کارگاه تا نصب آن در محل باید با نهایت دقت و مهارت انجام گردد. در مورد نصب کابینت ممبران نیز در مجله وارناسا مقاله ای به انتشار رسانده ایم.

این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که مجبور به تعمیر قسمتی از کابینت شوید. تنوع طرح و رنگ ممبران‌ها بسیار زیاد است و روزبه‌روز با عوض شدن سلیقه بازار، طرح‌ها هم تغییر می‌کنند. به احتمال خیلی زیاد نمی‌توانید دقیقاً همان طرح و رنگی را که هنگام اجرا انتخاب کردید پس از گذشت ۲ سال برای اعمال تعمیرات پیدا کنید.

پس برای اینکه درگیر مشکلات ناشی از تعمیر نشوید، در همان ابتدای کار با یک حرفه‌ای قرارداد ببندید تا خیالتان از کیفیت نهایی راحت باشد.

 

کابینت سازی در کرج

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت ممبران مهرشهرکابینت ممبران فردیس Call Now Buttonمشاوره رایگان