کمد دیواری ام دی اف مهرشهر

 در کابینت کرج

کمد دیواری ام دی اف مهرشهر

کمد دیواری ام دی اف مهرشهر

امروزه دیگر کسی از صندوقچه یا گنجه به عنوان مکانی برای نگه‌داری لوازم و لباس‌های خود استفاده نمی‌کند.

ساخت انواع مختلف کمد دیواری و کارایی بالای آن‌ها باعث شده است که این لوازم بتوانند جای پای خود را در هر خانه‌ای محکم نمایند. کمد دیواری یکی از انواع متفاوت کمدها می باشد، که با توجه به مدل خود و کوچک‌تر شدن فضای خانه‌ها، محبوبیت زیادی در بین عموم پیدا کرده است.

کمد دیواری نسبت به کمدهای عادی و سنتی فضای بسیار کمتری را در اتاق‌های شما را اشغال می‌کند وهمچنین در کیفیت خانه شما تاثیر بسزایی دارد.

کمددیواری مخصوصا برای اتاق‌هایی با متراژ پایین یا برای خانواده‌هایی که لوازم  زیادی دارند، می‌تواند یک گزینه بسیارمناسب باشند. به همین دلیل است که در هنگام خرید منزل و یا بازسازی ، توجه کردن به وجود  کمد دیواری و کیفیت آن می‌تواند گزینه ی بسیار مهمی تلقی شود.

آشنایی با انواع کمد دیواری

کمد دیواری ام دی اف مهرشهر

  • کمد دیواری های ریلی

کمد دیواری های ریلی یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها حال حاضر بازار به حساب می آید.

در این مدل کمد دیواری ها در چهارچوب خود کمد جابه‌جا می‌شود و نیاز به فضای خالی در جلوی کمد نمی باشد. البته فضای مورد نیاز به درون دیوار انتقال پیدا میکند و برای دیوارهایی با عرض کم و کوچک به سختی می‌توان از این مدل کمد دیواری ها استفاده کرد.

موقع انتخاب کمد دیواری ریلی توجه به جنس ابزار و یراق بسیار مهم می باشد. در بازار و اغلب به خاطر کم شدن هزینه، از یراق‌ها و ریل‌هایی با تحمل وزن زیر ۴۰ کیلوگرم استفاده می‌کنند. این ریل‌ها فشار زیادی برای باز و بسته شدن درب را متحمل می‌کنند و خرابی و نارضایتی بیشتری دارند.

برای اینکه بتوانید به صورت بهینه از کمد دیواری ریلی بهره مند شوید باید از ریل‌های ۸۰ کیلویی یا بالاتر استفاده نمایید . به دلیل قدرت و مقاومت بالایی که این ریل‌ها دارند، درب کمد دیواری به راحتی و با یک فشار کوچک باز و بسته می شوند.

  • کمد دیواری کلاسیک

کمدهای دیواری کلاسیک همان مدل‌هایی هستند که از گذشته در حال استفاده و تولید می باشند.

این کمدها اصولا ارتفاعی به اندازه ارتفاع خانه دارند و یک ضلع کامل دیوار را به یک کمد بلند قامت تبدیل می‌نمایند. کاربرد اصلی این کمددیواری ها برای آویزان کردن لباس‌ها، نگهداری رخت‌خواب‌ها و یا انبار کردن وسایل با اندازه بزرگ می باشد. مشکل اصلی کمددیواری های کلاسیک، فضای زیادی است که این کمدها  اشغال می‌کنند.

اگر درب کمد ۶۰ سانتیمتر عرض داشته باشد، شما باید تا فاصله ۶۰ سانتیمتری جلوی کمد را خالی نگه دارید تا بتوانید درب را به راحتی باز و بسته کنید و همین امر برای خانه‌هایی با متراژی کوچک مشکل‌ساز می‌شود.

  • کمد دیواری کشویی

کمد دیواری کشویی را کمتر می‌توان به تنهایی استفاده کرد، مگر آنکه به عنوان کمد دیواری پذیرایی برای کمک به میز تلویزیون این مدل را استفاده کنید.

کمد دیواری کشویی اصولا ابعاد کوچکی دارد و از کنار هم قراردادن چند عدد از آن‌ها در کنار کمدهای کلاسیک یا ریلی برای کمک به تقسیم‌بندی فضا و استفاده بهینه از آن ساخته می‌شوند.

کمد دیواری ام دی اف مهرشهر از چه متریالی ساخته می‌شود؟

از بین تمامی متریال‌هایی که برای ساخت کمد دیواری مورد استفاده قرار داده میشود، ام‌دی‌اف جزو محبوب‌ترین‌ها امی باشد. ورقی که برای ساخت این محصول استفاده می‌گردد، یک فراورده صنعتی و مصنوعی اما جزو مشتقات چوب طبیعی است. برای ساخت ورق ام دی اف، در ابتدا ضایعات و خرده‌های چوب خرد و یکسان سازی شده و سپس به هم فشرده می‌شوند تا به چگالی متوسط برسند. در واقع، ام‌دی‌اف به معنی تخته فیبر با چگالی و دانسیته متوسط می باشد که معرف تخته ام دی اف خام می‌باشد. مشخصه‌ای که باعث تمایز ورق ام دی اف خام از سایر متریال می‌گردد، روکش آن است که در ورقی که در اصطلاح بازار ام دی اف شناخته می‌شود، از جنس ملامینه می باشد.

تخته فیبر ام دی اف با روکش ملامینه، مقاومت و کیفیت بالایی دارد و به همین دلیل برای ساخت کمد دیواری گزینه خوبی است

 

کمددیواری ام دی اف مهرشهر

 

کمد دیواری ام دی اف مهرشهر،آرارات ام دی اف سازنده انواع کمد دیواری ها در مدل های متنوع در کرج می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت کلاسیک در عظیمیه Call Now Buttonمشاوره رایگان