کمد ام دی اف فردیس

 در کابینت کرج
کمد ام دی اف فردیس

ساخت انواع کمد ام دی اف در کرج

کمد ام دی اف فردیس

نمونه ای جدید و مدرن از کمد ام دی اف با روکش ملامینه و با درب های ریلی.

تولید انواع کمد ام دی اف  بصورت کاملا سفارشی در طرح و رنگ های مختلف و ساخت با جنس های متفاوت ام دی اف روکش ملامینه ایرانی و خارجی.

 

کمد ام دی اف

مدل کمد ام دی اف با انواع متنوع طرح های شیک

کمد ام دی اف فردیس

مدل های کمد ام دی اف روی دیوار نصب می شوند و فضای زیادی از دیوار اتاق را به خود اختصاص می دهند بنابراین انتخاب طرح و رنگ کمد ام دی اف بهتر است با حساسیت زیادی انتخاب شود تا علاوه بر ایجاد فضای ذخیره سازی کافی برای وسایل شما در فضای اتاق منزل دکوراسیونی شیک و متفاوت ایجاد شود.

کمد ها امروزه در انواع مدل های کمدهای ریلی و کمدهای کشویی و … طراحی می شوند که انتخاب کردن هر یک از این طرح های کمد ام دی اف بهتر است با توجه به دکوراسیون داخلی منزل شما و کاربرد کمد دیواری انجام شود.

نکات مهم در طراحی کمد ام دی اف فردیس

این کمد دیواری ام دی اف زیبا بسیار کاربردی است کمد دیواری دارای طبقه بندی های زیادی می باشد. در سمتی از این کمد دیواری، میز تحریر وجود دارد تا فرزندان خانواده بتوانند تکالیف خود را در آن بخش از اتاق انجام دهند و بالای این بخش دو طبقه به عنوان کتابخانه طراحی شده تا کتاب های خود را در آنجا قرار دهند. علاوه برا اینها میز تحریر دارای یک کشو و کمد کوچک نیز می باشد در سمت دیگر کمد دیواری طبقه بندی هایی برای آویز لباس و قرار دادن کیف و کفش دیده می شود. بخشی از درب این کمد دیواری به صورت لولایی و بخش دیگر به صورت ریلی است و درب ها دارای دستگیره مخفی می باشند

سبک کمد دیواری با توجه به سادگی و متریال استفاده شده در آن، مدرن می باشد. همچنین این کمد دیواری ام دی اف شیک تا سقف امتداد دارد تا فضای نگهداری بیشتری را در اتاق خواب به وجود آورد. در قسمت بالایی می توان وسایلی که استفاده روزمره ندارند قرار داد.رنگ بدنه کمد دیواری ام دی اف در این اتاق خواب طبق سلیقه مشتری عزیز، قهوه ای است. و رنگ درب ها سفید انتخاب شده که ترکیب رنگی جذابی را به وجود آورده است. این ترکیب رنگ از پرطرفدارترین رنگ ها در طراحی کمددیواری ام دی اف می باشد، زیرا علاوه بر این که فضا را دلبازتر نشان میدهد، حس گرما را نیز به محیط می بخشد.

مدل های متنوع کمد ام دی اف

مدل کمد ام دی اف از پرطرفدارترین و محبوب ترین مدل کمد ها می باشند که این مدل کمدها در رنگ های مختلف و طرح های متفاوت تولید می شوند و بهتر است که شما با توجه به رنگ و طرح سایر وسایل موجود در اتاق خواب خودتان کمدی مناسب را برای قرار دادن لباس و سایر وسایل شخصی خود انتخاب کنید.

برای اینکه بتوانید چیدمانی متناسب از لباس درون کمد داشته باشید بهتر است کمدهایی را انتخاب نمایید که دارای طبقه بندی مناسبی هستند
در این مدل کمد ها برای وسایل شخصی جایگاهی خاص قرار داده شده و شما می توانید به راحتی وسایل شخصی خودتان را مانند لباس و کفش و کیف را در جایگاه های مخصوص به خود قرار بدهید.

مدت زمان لازم برای آماده سازی و نصب کمد ام دی اف فردیس چقدر است؟

زمان لازم برای طراحی و ساخت یا آماده سازی کابینت ام دی اف با توجه به تعداد کابینت و حجم کار دارای تفاوت است . اما همواره تلاش خواهد شد کابینت ها و کمدهایی که برای نصب در فضاهای داخل خانه و آپارتمان لازم می باشند در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شوند.

این کار قادر است حتی در ظرف چند هفته و کوتاه تر از آن انجام گردد. برای همین نیاز به نگرانی وجود ندارد و شما هم در صورت نیاز به دریافت خدمات نصب یا تعمیر کمد دیواری یا ام دی اف، قادر هستید در زمان نسبتا کوتاهی به خدمات مورد نیازخود دسترسی داشته باشید.

شایان ذکر می باشد که انجام تعمیر کمد دیواری و یا تعمیر کابینت ام دی اف در بازه زمانی کوتاه تری صورت گیرد و در صورتی که آسیب یا ضربه وارد شده به کمد یا کابینت جزئی باشد امکان دارد که ظرف چند ساعت تعمیرات لازم انجام گردد. برای همین امیدوار هستیم موجبات رضایت شهروندان محترم در فردیس کرج فراهم شود.

کمد ام دی اف فردیس،آرارات ام دی اف تولید کننده انواع مصنوعات چوبی اعم از کمد دیواری و انواع کابینت سازی در کرج می باشد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت های گلس در عظیمیه Call Now Buttonمشاوره رایگان