کابینت ام دی اف گوهردشت

 در کابینت کرج

کابینت ام دی اف گوهردشت

کابینت ام دی اف گوهردشت

کابینت ام دی اف(MDF)

در سال های اخیر کابینت ام دی اف به صورت کلی جایگزین چوب معمولی شده است.

این جایگزینی به خاطر مزیت های  فراوانی است که کابینت های ام دی اف نسبت به چوب دارند و باعث شده‌اند تا بسیاری از افراد برای دکوراسیون آشپزخانه خود دنبال چوب نروند. کابینت ام دی اف در واقع جایگزین مقرون به صرفه تر و محکم تری نسبت به چوب های معمولی می باشد.

ام دی اف (MDF)  چیست؟

ام دی اف از سه حرف اول کلمات Medium Density Fiberboard گرفته شده که به معنای تخته فیبری با تراکم معمولی است. کابینت ام دی اف از پنل های  نازکی تشکیل شده است که خود این پنل ها از فیبرهای چوبی، رزین و وکس ساخته شده است.

در مقایسه با دیگر چوب ها خصوصاً تخته های چند لا، کابینت ام دی اف سطح بسیار متفاوت و مقاوم تری  را ارائه می دهد . در واقع نحوه ساخت پنل MDF به این صورت است که دانه های ریزه چوب مانند خاک اره ها را تحت فشار و دمای بالا قرار می دهند و تخته های MDF  را می سازند.

به همین دلیل هیچ گونه فضای خالی در MDF  وجود ندارد و از مقاومت و دوام  بسیار بالاتری نسبت به چوب  برخوردار است. در عین حال قیمت مناسب تری هم دارد.

انواع کابینت ام دی اف گوهردشت

کابینت ام دی اف که امروزه تقریباً در تمامی خانه ها وجود دارد در سبک های مختلف طراحی و ساخته می‌شود در این بخش از مقاله می‌خواهیم شما را با این سبک و مدل ها آشنا نماییم. ورق ام دی اف متریال اصلی انواع کابینت آشپزخانه است. بالاتر اشاره کردیم که ام دی اف چیست.

ام دی اف خام در مرحله اول در ضخامت شانزده میلیمتر تولید می‌شود و سپس روکش های مختلف روی ام دی اف خام پرس می‌شود. جنس این روکش ها بسیار متنوع است. اگر بخواهیم به انواع کابینت آشپزخانه نگاهی بیاندازیم در ابتدا باید به سه سبک اصلی کابینت آشپزخانه اشاره کنیم:

  1. کابینت آشپزخانه کلاسیک
  2. کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک
  3. کابینت آشپزخانه مدرن

 

 

کابینت سازی گوهردشت

 

 

 

در زمینه نصب و خرید کابینت ام دی اف، هر زمانی در طول روز که بخواهیید می توانید با متخصصین ما در آرارات ام دی اف  تماس بگیرید و همکاران ما همیشه آماده‌ی پاسخگویی به شما می باشند.

کابینت سازی در کرج ،رضایتمندی مشتریان و تولید بالاترین سطح کیفیت محصولات را کار خود قرار دادیم و باعث افتخار ماست که توانسته ایم جزو تولید کنندگان برتر در این زمینه قرار بگیریم.

  • طراحی کابینت های مدرن و کلاسیک 
  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی,اداری-تجاری و مطب پزشکان چه مدرن چه کلاسیک
  • طراحی و ساخت انواع میز،تخت خواب و کمد دیواری

مزایای کابینت ام دی اف

  • قیمت اقتصادی و مناسب

کابینت ام دی اف جزء کابینت‌های ارزان و اقتصادی موجود در بازار محسوب می شود

  • زیبایی ظاهری

کابینت‌های ام دی اف با این‌که جزء کابینت‌های اقتصادی و ارزان به حساب می‌آیند، اما زیبایی ظاهری مناسبی دارند. این کابینت‌ها می‌توانند دارای روکش‌هایی با طرح‌های مختلف باشند و حتی می‌توانید با انتخاب روکش ملامینه براق، کابینت ام دی اف براق داشته باشید. همچنین امکان طراحی کابینت ام دی اف در فضای آشپزخانه برای شما وجود دارد. بنابراین با صرف یک هزینه مناسب می‌توانید کابینتی بسیار زیبا و طراحی شده که مزایای زیادی هم دارد، در آشپزخانه خودتان داشته باشید.

به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم قبل از انجام پروژه خود با گروه ما در کابینت ام دی اف گوهردشت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان همکاران ما در آرارات ام دی اف برخوردار شوید تا همکاران ما بهترین پیشنهاد و مقرون به صرفه ترین راه را به شما پیشنهاد بدهند.

کابینت ام دی اف گوهردشت در گوهردشت کرج هر زمان آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت ام دی اف عظیمیهکابینت ام دی اف مهرشهر Call Now Buttonمشاوره رایگان