کابینت ام دی اف مهرشهر

 در کابینت کرج

کابینت ام دی اف مهرشهر

کابینت ام دی اف مهرشهر

ام دی اف متریالی ست که بر پایه چوب  است که تحت حرارت و فشار بالا ساخته می شود. تخته فیبرهای ام دی اف از خرده های  چوب تشکیل شده است و با روکش های مختلف از جمله روکش های طبیعی و مصنوعی پوشش داده می شوند.

روکش طبیعی

روکش طبیعی از  ورقه ها و لایه های خیلی نازک و از چوب طبیعی تهیه شده و در دمای ۵۸ درجه سانتی گراد توسط پرس های نجاری به همراه چسب بر روی ام دی اف چسبانده می شود. این روکش ساده ترین روکش برای کابینت های ام دی اف می باشد و برای روکش کاری درب کابینت های ابزار خورده یا ساده مورد استفاده قرار می گیرند.

روکش مصنوعی

روکش های مصنوعی در مقایسه با روکش های طبیعی مقاومت خیلی بالاتری در برابر تغییر رنگ, رطوبت, مواد شیمیایی ,تورم و پوسیدگی دارند. این روکش ها شامل وینیل, اکریلیک و فویل می باشند و برای روکش  کابینت آشپزخانه های مدرن امروزی مورد استفاده بیشتری  قرار می گیرند. روکش های مصنوعی دارای تنوع طرح و رنگ های بالاتری نسبت به روکش های طبیعی می باشند و طول عمر آن نیز بالاتر است.

تفاوت روکش طبیعی با روکش مصنوعی

  • روکش های طبیعی نسبت به روکش های مصنوعی مقاومت کمتری دارند و در برابر رطوبت, ضربه, حرارت و … دچار آسیب می شود.
  • روکش های طبیعی نیازمند مراقبت و نگهداری فراوانی هستند در غیر این صورت به راحتی آسیب دیده و از طول عمر مفید آنها کاسته می شود. در مقابل روکش های مصنوعی دوام و طول عمر بالاتری دارند نسبت به روکش های طبیعی دارند و نیاز به مراقبت و نگهداری مستمر ندارند.
  • قابلیت انحنای روکش های  طبیعی برخلاف روکش های مصنوعی پایین تر هستند و اصولاً بر روی سطوح گسترده و پهن چسبانده می شوند.
  • روکش های مصنوعی اغلب ضد آب می باشند  و به راحتی با یک دستمال مرطوب می توان آن را تمیز کرد اما روکش های طبیعی را نمی توان به آسانی با دستمال های مرطوب تمیز نمود.

فروش کابینت ام دی اف مهرشهر

شرکت آرارات ام دی اف با تجربه و سابقه کاری بالا و نمونه کار های زیاد در طراحی کابینت انواع کابینت های اشپزخانه اماده خدمت رسانی به شما عزیزان ساکن مهرشهر که به دنبال  طراحی کابینتی زیبا و جادار هستیم.

تجربه در طراحی کابینت در کرج ام دی اف اشپزخانه یکی از مهم ترین نکات است که به خریدار کمک میکند تا حداکثر استفاده از فضا را ببرد.

نصب بیش از ۱۰۰ واحد کابینتام دی اف در آشپزخانه در سال قطعا تصادفی نیست و نشان دهنده ی رضایت مندی مشتریان ما می باشد.

شما عزیزان می توانید نمونه کار های مارا در سایت ما دنبال کنید و جهت مشاوره با همکاران ما در آرارات ام دی اف تماس حاصل فرمایید.

مغزی و روکش کابینت ام دی اف مهرشهر

مغزیِ ورق‌های سازنده کابینت ام دی اف، از جنس ام دی اف خام و روکش آن از جنس ملامینه است و به‌خاطر همین روکش، در برابر رطوبت مقاوم می باشد. البته در ادامه توضیح می‌دهیم که این مقاومت به رطوبت، کامل نمی باشد .در صورتی‌که روکش ام دی اف آسیب ببیند، آب به داخل ورق کابینت نفوذ کرده و باعث خرابی آن می‌شود. در کابینت‌های ام دی اف (MDF) جنس یونیت (اسکلت کابینت) هم اکثرا از ام دی اف انتخاب می‌شود.

معایب MDF

  • همان‌گونه که قبلا هم گفتیم، هنگام ساخت MDF امکان دارد مقدار کمی از گاز فرم‌الدهید متصاعد گردد که بعد از پایان فرآیند ساخت MDF اثری از آن به جا نخواهند ماند. رنگ کردن MDF بیش از پیش خطر این گاز را پایین می اورد.
  • چوب MDF به نگهداری زیادی نیاز دارد. در صورتی که MDF لب‌پر شود یا ترک بردارد، تعمیر آن به هیچ عنوان کار آسانی نمی باشد.
  • مواد شیمیایی استفاده شده در ساختار MDF خیلی برای کودکان مناسب نیست.
  • در صورت تماس با آب، MDF امکان دارد ورم کند.
  • چون MDF چوب طبیعی نمی باشد درنتیجه‌ بافت و رگه‌ی چوب را هم ندارد، اما این مشکل با روکش ونیر کاملاً رفع خواهد شد.
  • نوع چسبی که در MDF مورد استفاده قرار داده می شود سبب می‌گردد استفاده از بعضی اتصالات مانند پیچ در این ماده بسیار سخت شود.

 

کابینت سازی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت ام دی اف گوهردشتکابینت ام دی اف جهانشهر Call Now Buttonمشاوره رایگان