کابینت ممبران در عظیمیه

 در کابینت کرج

کابینت ممبران در عظیمیه

کابینت ممبران در عظیمیه از سبک های‌محبوب  در بین کابینت های آشپزخانه میباشد.این کابینت انتخاب بسیار مناسبی‌برای دکوراسیون داخلی بوده و ظاهر متفاوت و زیباتری نسبت به بقیه نوع چوب دارند.

کابینت ممبران در کرج چیست؟

این سوالی  احتمالا برای افرادی که قصد خرید و نصب  کابینت ممبران دارند پیش می آید!

ممبران یا وکیوم درواقع نوعی از روکش پی وی سی هستند که برروی متریالهای های‌گوناگون مثل چوب، نئوپان و یا ام دی اف کشیده‌میشوند. نوع پرکاربرد روکش های ممبران ، روکشی میباشد که‌بر روی ام دی اف کشیده میشود.

به‌این صورت است که‌ روی ام دی اف که‌ از قبل طرح مورد نظر ابزار زده شده و به چسب و رزین آغشته‌شده و بعد به کمک تکنولوژی مخصوص، روکش ممبران برروی آن حک می شود اصطلاحا وکیوم میشود. روکش ممبران تنها بر یک سمت از ام دی اف وکیوم می شود و در طرف دیگر، روکش ارزان تری مثل پی وی سی سفید کار میشود. روکش ممبران معمولاً در ساخت کابینت ، تخت، کمد و … استفاده میشود.

انواع کابینت های ممبران

  •  کلاسیک

کابینت های ممبران کلاسیک حکاکی های بیش‌تری نسبت به مدل های دیگر کابینت ممبران دارند.
اگر از دکوراسیون های کلاسیک خوشتان میاید، کابینت ممبران کلاسیک انتخاب بسیار مناسبی برای شما میتواند باشد.
انواع نقش ها و تزیینات کلاسیک متناسب با سلیقه‌ی شما امکان اجرا شدن بعنوان طرحی روی درب ها و بدنه کابینت ها نیز وجود دارد.
در کابینت ممبران کلاسیک از رنگ‌های گرمی مانند رنگ های استخوانی، قهوه‌ای، کاراملی و حتی رنگ‌های متنوع‌تری مانند سدری و طوسی استفاده میشود و  همچنین امکان ایجاد بافت‌های طبیعی چوب‌های باارزش هم‌چون بلوط، گردو و فندق را نیز برای شما فراهم میکند.

  •  سفید

کابینت ممبران سفید باعث بزرگ‌ تر دیده شدن فضا میشود و در آشپزخانه‌ کوچک کاربرد های بسیار زیادی دارد. هم‌چنین رنگ سفید، حکاکی‌های روی کابینت ممبرانشما را بهتر نمایش میدهد و ظرافت در این کابینت ممبران سفید بیش‌تر به چشم میاید.

کابینت ممبران در عظیمیه

 

  • کابینت ممبران سیاه

اگر شما به دنبال ایجاد فضایی استوار هستید، انتخاب کابینت ممبران سیاه به‌شما کمک زیادی میکند. با کابینت‌ ممبران سیاه رنگ‌های تضاد دیگری مانند رنگ میوه‌ها و مواد غذایی، رو میزی و تزیینات دیگر نیز جلوه میکند و زیبایی دو چندانی به دکوراسیون داخلی شما میدهد.

رنگ سیاه به دلیل تیرگی زیادی که دارد فضا را کوچک‌تر نشان میدهد و برای آشپزخانه‌ بزرگ بیشتر مناسب‌است. یکی از مشکلات کابینت‌ های سیاه سنگین کردن دکوراسیون آشپزخانه میباشد که کابینت‌ ممبران سیاه بدلیل حکاکی‌هایش این سنگینی‌ هارا می‌شکنند و یکی‌از بهترین انتخاب‌ها برای کابینت ممبران هستند.

  •  ساده

اگر کارایی کابینت برای‌شما در اولویت می باشد یا فضای ساده، آرام و مدرن را بیش‌تر می‌پسندید و با فرم‌های خالص و ساده بیش‌تر ارتباط برقرار میکنید،کابینت ممبران ساده را انتخاب کنید.

کابینت ممبران ساده با روکش های یکپارچه، زیبایی و جلوه‌ی مدرن تری به دکوراسیون آشپزخانه‌ شما می دهد و روکش های پی وی سی آن بهتر از مدل‌های دیگر نصب شده‌ می باشد و آب و رطوبت در آن نفوذ نمیکند و نسبت به روکش‌ های ملامینه، وینیل و ام دی اف موجود در بازار از کیفیت و دام و مقاومت بیش‌تری برخوردار است.

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه با کابینت ممبران ساده، تزیینات را به حد‌اقل برسانید و جزییات را جایگزین تزیینات کلی آشپزخانه خودتان کنید. آشپزخانه‌ خلوت‌تر و مدرن‌تر با این دکوراسیون هم‌خوانی بیش‌تری دارد و زیبایی را در عین سادگی به منزل و آشپزخانه شما میبخشد.

کابینت ممبران در عظیمیه،ارائه دهنده کابینت ها با انواع روکش ها می باشد.

مزایای کابینت‌های ممبران

چند خط بالاتر از قیمت بالای این نوع کابینت گفتیم و حالا می‌خواهیم مقرون‌به‌صرفه بودن را جزو مزایای آن به حساب بیاوریم! بله اگر بخواهید یک آشپزخانه کلاسیک داشته باشید، قطعاً کابینت‌های ممبران، رابطه‌ای دوستانه‌تر از کابینت‌های تمام چوب با جیب شما دارند؛ یعنی ارزان‌تر تمام می‌شوند.

تنوع بسیار بالای طرح و رنگ این کابینت‌ها یکی دیگر از مزایان ممبران است. قادر هستید متناسب‌ رنگ‌ترین را با دکور کلی منزلتان داشته باشید. همچنین شباهت بسیار زیاد به چوب واقعی هم جزو ویژگی‌های محبوب ممبران است.

به لطف این شباهت، کابینت‌های ممبران توانایی این را دارند که دکوراسیون منزل شما را از جهت لوکس بودن ارتقا دهند. همچنین به دلیل تخلیه هوای بین بدنه و ماده ممبران، امکان نفوذ آب به لایه‌های ام دی اف و خرابی زودرس از بین می‌رود؛ اما خوب این نوع کابینت‌ها بی‌‌عیب هم نیستند.

تفاوت کابینت مدرن و ممبران

کابینت ممبران زیبایی زیادی دارد اما با این حال بسیاری از افراد کابینت مدرن را هم انتخاب می کند در ادامه به تفاوت این دو نوع کابینت می پردازیم:

طراحی ساختار: ساختار کابینت های مدرن بسیار ساده است و دارای قفسه ها و طبقات محدودی است.

تنوع رنگ: رنگ کابینت های سبک مدرن یکدست و ساده است. یعنی در کابینت یک اشپزخانه با کابینت مدرن تنها از یک رنگ استفاده می شود. اما در کابینت ممبران چوب گرما را به نمایش می گذارد و همچنین تنوع رنگ بالایی هم دارد.

زیبایی: کابینت ممبران زیبایی بیشتری نسبت به مدرن دارد البته به سلایق افراد هم بستگی دارد.

نور پردازی: در کابینت ممبران از چراغ استفاده می کنند و یا نور مرکزی باید وجود داشته باشد اما در مدرن می توان ب صورت پیشرفته در کابینت نورپردازی کرد.

فضا: کابینت ممبران به فضای بزرگ نیاز دارد اما در مدرن این مشکل وجود ندارد.

شما میتوانید برای دسترسی به نمونه کارهای ما به سایت ما مراجعه نمایید و همچنین می توانید با همکاران ما در تماس باشید و تا تمامی سوالات خودتان را از ما بپرسید و مشاوره رایگان تعریف کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت ام دی اف فردیسکابینت ممبران گوهردشت Call Now Buttonمشاوره رایگان