کابینت ممبران مهرشهر

 در کابینت کرج

کابینت ممبران مهرشهر

کابینت ممبران کرج  مهرشهر سال‌هاست که حرف اول را در آشپزخانه‌های منازل می‌زند و تا کنون جایگزین مناسب تری برای آن پیدا نشده است.

این کابینت‌ها قیمت مناسبی دارند و از دوام  بسیار بالایی برخوردار هستند؛ اما ظاهر یک‌نواخت و ساده‌ی کابینت‌ ام دی اف می‌تواند برایمان تکراری بشود و دلمان بخواهد که تغییری در فضای آشپزخانه منزل خودمان ایجاد کنیم.

اگر دوست داشته باشید کابینت‌هایتان را تغییر دهید، کابینت های ممبران یکی از انتخاب‌های خوب پیش روی شما می باشد.

این مدل از کابینت‌های ممبران به خاطر داشتن حکاکی و کنده‌کاری روی چوب‌های ام دی اف آن، ظاهر شیک و کلاسیکی دارند و می‌توانند تغییر اساسی در محیط آشپزخانه‌ های شما ایجاد نمایند.

برای آشنایی بیشتر با این کابینت‌های تقریبا جدید و زیبا همراه ما در کابینت ممبران مهرشهر  باشید.

 

 کابینت ممبران چیست و انواع کابینت های ممبران  کدام است؟

  • کابینت های ممبران به کابینتی گفته می‌شود که در آن از روکش های ممبران نیز استفاده شده باشد.
  • بهتر است بگوییم که ممبران یا وکیوم یکسری روکش پی‌وی‌سی می باشند که بر روی جنس‌های مختلف  اعم از ام دی اف، چوب و یا نئوپان کشیده می‌شوند و به آن جنس خام ظاهری  زیبایی می‌بخشند.
  • اکثر  روکش‌های پی‌وی‌سی بر روی‌ ام دی اف کشیده شده و متریال خام کابینت‌ ممبران اغلب ام دی اف است.
  • روال کار به این صورت می باشد که بر روی‌ ام دی اف خام  و یا ام دی افی که با دستگاه ابزار زده شده است ابتدا چسب زده می‌شود و به کمک دستگاه مخصوص روکش ممبران بر روی آن وکیوم می‌شود.
  • معمولاً به دلیل قیمت بالا، فقط یک سمت ام دی اف که به طرف بیرون است روکش ممبران می‌شود و طرف دیگر با پی‌وی‌سی سفید پوشیده می‌شود.

مزیت های کابینت‌ ممبران

۱. کابینت‌ ممبران نسبت به کابینت‌های دیگر با حکاکی دستی مقرون به صرفه‌تر می باشند؛ چرا که بخش اصلی عملیات را دستگاه سی ان سی انجام می‌دهد.

۲. پرس وکیوم باعث ضدآب شدن کابینت های آشپزخانه شما می‌شوند. این امر کمک می‌کند تا کابینت‌ها در برابر رطوبت و آلودگی‌های دیگر دارای استحکام بالاتری باشند.

۳. روکش های وکیوم مشکلات و دردسرهای روکش ملامینه یا وینیل که در ام دی اف معمولی رایج‌ می باشند را ندارد.

معایب کابینت ممبران

۱٫ به دلیل اینکه روکش کابینت ممبران روی ام دی اف کشیده می شود باعث از بین رفتن ظرافت ان می شود. در نتیجه بهترین انتخاب این است که طرح هایی انتخاب کنید که زیاد ظریف نباشند.

۲٫کابینت ممبران تنوع های زیادی دارد و شرکت های زیادی این نوع کابینت را می سازند.به این دلیل امکان دارد که در بعضی طرح ها وکیوم با دقت و ظرافت لازم انجام نشود و از چسب با کیفیت برای روکش ها استفاده نشود.

۳٫ در کابینت ممبران برخورد اجسام تیز با سطح کابینت باعث صدمه دیدن ان می شود. و روکش حساسی دارد پس باید با دقت از این نوع کابینت استفاده کنید.

۴٫ به نور و حرارت حساس است و با تابش نور و برخورد حرارت به ان باعث رنگ پریدگی و باز شدن چسب روکش ها شود.

۵٫ممبران به دلیل تنوع زیاد و اینکه همواره در حال تغییر است امکان دارد مدل های قبلی دیگر تولید نشوند و یا کمتر تولید شوند. به همین دلیل اگر کابینت شما به تعمیر نیاز داشته باشد امکان دارد به مشکل برخورد کنید.

فرایند کابینت سازی و مراحل ساخت کابینت

جهت ساخت کابینت با هر ابعاد و جنس گوناگونی می بایست دو مرحله مهم و اصلی کابینت سازی اجرا بشود. هر کدام از این مراحل دارای یک پروسه جدا می باشند. که به طور کامل آن را بررسی می کنیم:

  • ساخت کابینت در مهرشهر
  • نصب کابینت در مهرشهر

کابینت سازی در کرج

 

کاربرد کابینت های ممبران

کابینت  ممبران  در واقع متریالهای ممبران ، برای ساختن کابینت های سبک کلاسیک و بیشتر نئوکلاسیک( کلاسیک مدرن ) استفاده می شوند با این فرق که به جای استفاده از چوب های طبیعی از چوب های صنعتی و نوعی روکش طرح چوب استفاده می شود.

از طرفی دیگر معمولا در کابینت ممبران ، جزئیات و نقش های تزئینی نسبت به کابینت های کلاسیک چوبی کمتر در نظر گرفته می شود.

 

کابینت ممبران مهرشهر سازنده انواع مختلف کابینت های ام دی اف در سرتار کرج می باشد.

شما میتوانید برای دیدن نمونه کارهای ما در آرارات ام دی اف به وبسایت ما مراجعه کنید و جهت دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت ممبران گوهردشتکابینت ممبران در جهانشهر Call Now Buttonمشاوره رایگان