کابینت کلاسیک عظیمیه

 در کابینت کرج

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک عظیمیه

از ویژگی های مهم کابینت کلاسیک تداعی آشپزخانه های تمام چوبی است همچنین این مدل ازکابینت ها به گونه ای طراحی میشود که بیش ترین استفاده را از فضای آشپزخانه بکند،بنابراین این مدل کابینت ها موجب بهینه سازی فضای آشپزخانه میگردند.

به همین خاطر امروزه از این مدل کابینت ها برای طراحی همه نوع آشپزخانه اعم از آشپزخانه کوچک و آشپزخانه بزرگ استفاده میشوند،اما در دیزاین آشپزخانه های کوچک با سبک کلاسیک استفاده از رنگ سفید مناسب تر می باشد.

هرچند که در گذشته فقط از رنگ های قهوه ای استفاده میشد اما امروزه هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ های مختلف و متنوع وجود ندارد و رنگ سفید دکوراسیون آشپزخانه شما را شادب تر و زیباتر می کند.

کابینت کلاسیک از بافت های ساده و همچنین پیچیده چوبی تهیه میشود که میتوانند فضای متنوع و شگفت انگیزی را در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کنند.اگر شما می خواهید که فضای رسمی و لوکس را در درون آشپزخانه و حتی منزل خودتان ایجاد نمایید بهتر است از رنگ چوب گردو استفاده کنید.

در مدل  کابینت چوبی کلاسیک گره های ساده و پیچیده چوب در طرح کابینت کاملا نمشخص می باشند و همین ویژگی ارزش زیبایی و جذابیت این مدل از کابینت ها را چند برابر کرده و در ضمن هرچه قدر کیفیت چوب بهتر باشد بافت آن نیز بهتر و همچنین زیباتر خواهد بود.

 

ویژگی های کابینت کلاسیک
کابینت کلاسیک در آشپزخانه نماینده‌ی سبک و طراحی آشپزخانه شما می باشد.
این مدل کابینت‌ها با تزئینات زیبایی که دارند، به عناصر دیگر اجازه می‌دهند به خوبی و به صورت یکپارچه در هم ادغام گردند و آشپزخانه‌ای زیبا را در اختیار شما قرار دهند.
از نظر متریالها، کابینت کلاسیک آشپزخانه معمولا از جنس چوب می باشند. چوب یکی از قدیمی‌ترین مواد متناسب در ساخت کابینت در کرج است و بهترین گزینه برای کابینت‌های کلاسیک نیز می باشد. همچنین ترکیب رنگی مورد استفاده در کابینت کلاسیک معمولا سفید یا کرم می باشد.
یکی از مهم‌ترین مزیت های مورد استفاده از کابینت کلاسیک این می باشد که به طور قابل توجهی قیمت منزل را افزایش می‌دهند.
چرا که این کابینت‌ها تقریبا خنثی می باشند و با هر نوع سلیقه‌ای متناسب هستند؛ بنابراین هنگام طراحی داخل منازل، حتما این نوع کابینت‌ها را در نظر بگیرید.
مدل‌ها و رنگ‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید برای کابینت کلاسیک آشپزخانه‌ خودتان در نظر بگیرید.
می‌توانید رنگی در تضاد با کف آشپزخانه در نظر بگیرید یا تضاد رنگی در بخش‌های متفاوت کابینت باشد.
کابینت کلاسیک در سه نوع هستند:
  1. کابینت کلاسیک چوبی
  2. کابینت کلاسیک سفید
  3.  کابینت کلاسیک رومی
چند نکته در طراحی کردن کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک عظیمیه

کابینت‌ها را به صورتی طراحی نمایید که هود در معرض دید نباشد.
دستگیره و سایر جزئیات کابینت‌ را باید با سبک کلاسیک طراحی کنید که یکپارچگی و هویت آشپزخانه از بین نرود.
از انجا که کابینت‌ کلاسیک قرینه طراحی می‌شود، خوب است که سایر المان‌های آشپزخانه نیز از این اصل پیروی نمایند.

کابینت کلاسیک چیست و انواع آن کدام می باشد؟

کابینت کلاسیک فارغ از جنس و متریال تشکیل دهنده‌ی آن، می‌تواند دارای طرح‌های مختلفی باشد. برای مثال، اگر متشکل از طرح‌ها و مدل‌های روم باستان باشد به کابینت‌ رومی مشهور می باشد و چنانچه برگرفته از مدل‌های قرن ۱۸ و ۱۹ اروپا باشد به کابینت نئوکلاسیک و دوران ویکتوریایی مشهور است. کابینت کلاسیک قادر است متشکل از طرح‌ها و مدل‌های ایرانی و باستانی باشد و دارای طرح‌ها و سرستون‌های آریایی و تخت جمشید باشد. همچنین می‌توانید در مدل‌های ساده‌تر طراحی گردد و به طرح‌های سنتی‌تر و ساده‌تر گرایش داشته باشد.

کابینت کلاسیک عظیمیه
کابینت کلاسیک عظیمیه،آرارات ام دی اف سازنده ی انواع کابینت در سبک مدرن و کلاسیک می باشد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت ممبران فردیسکمددیواری ام دی اف Call Now Buttonمشاوره رایگان