کابینت های گلس در عظیمیه

 در کابینت کرج

کابینت های گلس در عظیمیه

کابینت سازی کرج  از جمله تجهیزاتی می باشند که وجود آنها در هر آشپزخانه ای الزامی است.

این تجهیزات ضروری علاوه بر کارایی, نمایی شیک و جذاب به محیط آشپزخانه ی شما میدهند.

کابینت ها در طیف وسیعی از طرح ها و رنگ ها تولید میگردند که در بین تمامی طرح های مختلف, کابینت  ام دی اف توجه  زیادی را به خود جلب نموده است.

کابینت های ام دی اف از ضایعات دور ریختنی چوب ساخته میشوند. در بین کابینت های ام دی اف, کابینت هایگلس از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. کابینت هایگلس نوعی کابینت با ظاهری متنوع از کابینت های ام دی اف می باشد.

سطح براق این نوع کابینت چشم هر بیننده ای را به خود خیره میکند و نمایی مدرن و شیک به آشپزخانه میدهند.

مزایا و معایب کابینت های گلس در عظیمیه چیست؟

همان‌طور که گفتیم، بررسی مزایا و معایب کابینت هایگلاس، به روشن شدن ذهن شما و انتخاب صحیح کابینت کمک می‌کند. وقتی مزایا و معایب کابینت را در کنار هم مشاهده کنید، هیچوقت خوش‌بینانه و یا بدبینانه به سراغ خرید کابینت نمی‌روید و نگاهی کلی، جامع و واقع‌گرایانه به کابینت دارید. شما قرار است برای کابینت خود هزینه زیادی انجام دهید، پس مقداری وسواس به خرج دادن برای بررسی نقاط قوت و ضعف کابینت، طبیعی و بسیار معقول می باشد.

انواع کابینت ها در آشپزخانه

کابینت های گلس در عظیمیه

کابینت‌ها مدل‌های متنوعی دارند که بیشتر آن‌ها متریال هایشان از ام دی اف ساخته شده و با روکش‌های متفاوت به بازار عرضه می‌گردند. روکش‌ها علاوه بر مقاومت و طول عمرشان، در زیبایی کابینت هم تاثیر به سزایی دارند. روکش‌های براق موجود در بازار شامل روکش های زیر می باشند:

  1. روکش های پلی گلس
  2. روکش های هایگلس
  3. روکش های یو وی
  4. روکش های ملامینه
  5. روکش  های اکریلیک
  6. روکش های پی وی سی

روکش هایگلس به خاطر قیمت مناسب و نمای  زیبایی که دارند در سال‌های اخیر جزو پرطرفدارترین و پرفروش ترین متریال‌های در بازار بوده اند.

 

کابینت های گلاس دکوپنل

 

سبک طراحی متناسب کابینت هایگلس برای تزیین دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها

کابینت های گلس در عظیمیه

نوعی ام دی اف با روکش از نوعی پلاستیک به نام پلکسی گلاس است , پلکسی گلاس مانند شیشه شفاف می باشد.

جنس این پلکسی گلس ها از نوعی پلی کربنات می باشد که ظاهرشان شبیه به شیشه است اما نسبت به شیشه سبکتر و محکمتر هستند.

اکثر تخته های هایگلس یک رو هستند که یک سمت آن را با لایه محافظ مانند سلفون پوشانده شده است و سمت دیگر ظاهری سفید از جنس ملامین و کاغذ می باشد.

سایز استفاده شده از این هایگلس ها برای کابینت سازی ۱۲۲x 244 می باشد که تقریبا دارای ضخامتی با ۱۷ میلیمیتر هستند.

باید توجه داشت که نوع آن را با کیفیت این تخته ها را انتخاب نمود چرا که در صورت بی کیفیت بودن محصول در هنگام برش دادن دچار لب پریدگی میشود.

معمولا هایگلس های با کیفیت دارای پشته ی ملامین سفید رنگ می باشند و هر یک از تخته ها را به طور جدا گانه بسته بندی می کنند تا آسیبی ب آنها نرسد.

هر چه جنس هایگلس  ها بهتر باشد ماندگاری کابینت ها نیز بیشتر خواهد شد.

کیفیت مغزه ام دی اف، جنس روکش هایگلس، دستگاه پرس و نوع چسب مصرف شده به صورت مستقیم بر کیفیت ام دی اف هایگلس تاثیرمی گذارد.

برای اینکه این نوع از کابینت ها را انتخاب نماییم، دلیل های متعدد و مهمی وجود دارد که به چند مورد از آن اشاره می کنیم :

  • منبع نور بودن
  • سادگی و زیبایی
  • دیر کثیف شدن و به راحتی تمیز شدن
  • امکان تغییر دستگیره ها با سلیقه ی شخصی
  • داشتن طرح های مختلف ساده و موج دار
  • داشتن جلوه ای زیبا و خاص

نحوه نگهداری از کابینت های گلس در عظیمیه

کابینت های گلاس امکان دارد به مرور زمان خش برداشته یا رنگ آن مات و کدر گردد. به همین علت در نگهداری آن باید مواردی را رعایت کرد.

اول از همه، تمیز کردن مداوم کابینت می باشد سعی داشته باشید مرتب سطح کابینت را از ذرات گرد و غبار و چربی محافظت نمایید. آب معمولی یا آب و صابون همراه یک دستمال لطیف بهترین گزینه می باشند.

پس از مدتی اگر جرم بیشتری روی کابینت دیده شد از ترکیب جوش شیرین و سرکه مورد استفاده قرار دهید. یک فنجان سرکه، دو فنجان آب و یک قاشق جوش شیرین را ترکیب کرده و به آرامی و با یک پارچه لطیف سطح کابینت را تمیز نمایید. در نهایت نیز با آب معمولی مواد را به خوبی از روی کابینت تمیز کنید.

کابینت های گلاس را باید از نور مستقیم خورشید محافظت کرد. در صورتی که نور خورشید به کابینت شما می تابد، حتماً از پرده برای محافظت از آن استفاده نمایید. مخصوصا در روزهای گرم تابستان که نور خورشید از پشت شیشه بسیار زیان بار خواهد بود.

جدای از چربی حاضر در آشپزخانه که در تمام منازل طبیعی می باشد، پاشش قطرات روغن داغ نیز قاغدر است به کابینت شما آسیب برساند زمانی که قصد سرخ کردن غذایی را دارید که پاشش روغن زیادی از آن محتمل می باشد، اطراف اجاق گاز را با کاغذ باطله پوشش دهید. همچنین بلافاصله کابینت را از چربی پخت و پز تمیز نمایید.

کابینت های گلس در عظیمیه،آرارات ام دی اف تولید کننده انواع کابینت های ام دی اف در کرج و تهران می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کمد ام دی اف فردیسکابینت کلاسیک عظیمیه Call Now Buttonمشاوره رایگان