کابینت ممبران در کرج

 در کابینت کرج

کابینت ممبران در کرج

کابینت ممبران در کرج یا وکیوم

ممبران و یا وکیوم در واقع نوعی روکش  پی وی سی می باشد که برروی مغزی هایی با جنس های مختلف مانند ام دی اف، چوب و یا نئوپان می تواند کشیده شود.
روکش ممبران بیشتر برروی مغزی ام دی اف کشیده می شود. به این صورت که بر روی این متریال، در صورت لزوم، از قبل ابزار زده شده و طرح مورد نیاز  پیاده می گردد.

سپس مغزی به چسب و رزین آغشته می شود. در نهایت هم به کمک تکنولوژی مخصوص، روکش ممبران بر روی اون کشیده شده و اصطلاحا وکیوم می شود.
کابینت ممبران در کرج  عظیمیه تولید کننده انواع کابینت و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در عظیمیه و دیگر نقاط استان البرز می باشد.

 

کابینت ممبران در کرج

 

مزیت ها

  1. عدم نفوذ آب و رطوبت
  2. زیبایی بیشتر با روکش یکپارچه
  3. رفع معایب روکش ملامینه و وینیل در ام دی اف های معمولی

معایب

از معایب کابینت ممبران حساسیت به نور است که در زیر نور تغییر رنگ داده و کیفیت رنگ خود را از دست می دهد.
عیب دیگر این نوع کابینت حساسیت به کشیده شدن اجسام نوک تیز به سطح کابینت می باشد که امکان دارد روکش آن پاره گردد و خراب شود.
از دیگر معایب کابینت ممبران تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ بوده که معمولا مشتریان پس از گذشت چند سال برای تعمیر درب کابینت خود دیگر
رنگ و طرح کابینت خود را در بازار پیدا نمی کنند و همین باعث ناقص شدن کار می گردد.

همچنین از دیگر معایب کابینت ممبران ظرافت زیاد طرح‌ ها می باشد. اگر طرحی که برای کابینت انتخاب میکنید دارای ریزه‌ کاری های زیادی می باشد و یا طرح‌ هایی با اشکال کوچک باشد، آنگاه نباید انتظار کار بسیار ظریفی را داشته باشید چراکه روکش وکیوم پی ‌وی ‌سی در این‌ گونه طرح‌ ها معمولا دقت بالایی نداشته و از کیفیت کار کاسته می‌ گردد.

نکات مهم در انتخاب و خرید کابینت ممبران

  • جنس چسب و روکش درب کابینت ممبران باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، در غیر این صورت به مرور زمان از روی ام دی اف جدا خواهد شد.
  • اگر در آشپرخانه با کمبود فضا مواجه می باشید خرید کابینت وکیوم گزینه مناسبی برای منزل شما نخواهد بود. اجرای این کابینت ها نیاز به فضای نسبتا زیادی داشته و به صورت ال، یو، خطی و جزیره اجرا می گردند
  • در انتخاب رنگ کابینت توجه داشته باشید! کابینت آشپزخانه به غلت قیمت گران و همچنین زمان بر بودن مراحل نصب آن، برخلاف سایر وسایل و تجهیزات موجود در منزل دیرتر تعویض می گردند در نتیجه نیاز است رنگ هایی را برای آنها انتخاب نمایید که با سبک های مختلف دکوراسیون تناسب داشته باشد.
  • جنس ام دی اف درب ها (کاستامونا یا واناچای) از برترین برند های موجود و دارای استاندارد های جهانی
  • نوع دستگاه سی ان سی و کیفیت و ظرافت کابینت ممبران
  • جنس و نوع یراق آلات مصرفی در کابینت
  • نوع دستگاه پرس وکیوم

درب کابینت ممبران در کرج

اگر بخواهیم نگاهی به تنوع سبک کابینت ممبران بیاندازیم متوجه گستردگی مدل ها و رنگ ها خواهید شد. با این حال پیشنهاد ما این است که از انتخاب درب هایی که ظرافت بالایی دارند خودداری نمایید. زیرا روکش پرس وکیوم در این نقوش به خوبی چسبانده نمی‌شوند و بعد از مدتی از روی درب بلند می‌شوند.

جنس و متریال کابینت ممبران

ممبران در اصل نام متریال و یا به اصطلاح چوبی می باشد که درب ها و نمای ظاهری کابینت آشپزخانه از آن ساخته شده می باشد. ممبران در واقع همان ام دی اف است که با دستگاه سی ان سی طرح  متفاوتی بر روی آن تراشیده می شودو بعد یک نوع روکش پی وی سی ضد آب بر روی آن کشیده می شود و بر روی آن می نشیند و به اصطلاح ممبران می شود، به همین علت به این نوع کابینت ، کابینت ممبران یا وکیوم گفته می شود. آرارات ام دی اف تولید کننده کابینت ممبران در عظیمیه می باشد.

کابینت هایگلاس

کابینت های گلاس کرج یک نوع کابینت مدرن می باشد. که از ام دی اف و روکش ساخته شده است. ام دی اف مغز ان است و روکش ان از جنس پلی گلاس (نوعی پلاستیک) است. دلیل این شفافیت و براق بودن ان همین روکش پلکسی گلاس می باشد. به این دلیل است که در تجهیزات دیگری مثل دکوراتیو هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. های گلاس به دلیل نمای زیبا و براق همچنین قیمت مناسب نسبت به کارایی که دارد در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار بوده است.

قیمت کابینت ممبران

کابینت ها بر اساس میزان کیفیت متریال، نوع کار، متراژ و طرح مدنظر قیمت گذاری می شوند. در مجموعه آرارات ام دی اف کیفیت حرف اول را زده و ما سعی داریم پیشنهادات خوب را در زمینه طراحی و ساخت و اجرا به کارفرمایان محترم ارائه دهیم. جهت برآورد قیمت کابینت ممبران برای آشپزخانه شما ،باید کارشناسان در به محل مورد نظر شما اعزم شوند. تا پس از بررسی و توفق با کارفرمای محترم بتوانند برآورد دقیق از هزینه و زمان ساخت و اجرای کابینت ممبران در کرج داشته باشند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها و همینطور دریافت مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

قیمت کابینت کلاسیککابینت cnc در کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان