کابینت cnc در کرج

 در کابینت کرج

در موارد متعددی سازندگان کابینت ، دکوراتورها ، تابلوسازها و غیره برای تراش یا برش MDF ، نئوپان ، فیبر ، پلکسی گلاس ، ورقه های کامپوزیت و سایر مواد ، نیاز به خدمات سی اس سی دارند. نیاز به خدمات CNC به خصوص زمانی جدی تر می شود که طرح های برش ، پیچیده و دارای منحنی باشند یا لازم باشد تراش به صورت عمیق یا سه بعدی انجام شود. نصب و تعمیر کابینت cnc در کرج توسط آرارات ام دی اف انجام می پذیرد با ما در تماس باشید در اسرع وقت در خدمت شما هستیم.

کابینت سی ان سی در کرج

دستگاه cnc چیست؟

CNC یک دستگاه است که یک میکرو کامپیوتر دارد که دستگاه را کنترل می کند و سعی کردند از مدار های سخت افزاری حذف شود. به ابن کامپیوتر برنامه داده شده که روی ورق های چوب، ام دی اف، فلزات و … حک و برش انجام دهد. و در واقع تمام کاری که دستگاه انجام می دهد از طریق کامپوتر دستگاه ارسال می شود. در نتیجه می توان به دستگاه cnc همانند یک ربات نگاه کرد مه به ان برنامه داد ایم و طبق ان برنامه عمل می کند. این برنامه ها در حافظه کامپیوتر ثبت می شود و توسط برنامه نویس قابل ویرایش است که می تواند نوشته ها کد ها و برنامه ها را تغییر دهد.

خدمات CNC (خدمات برش و تراش با فرز CNC )

در موارد زیادی سازندگان کابینت ، دکوراتورها ، تابلوسازها و … برای تراش یا برش MDF ، نئوپان ، فیبر ، پلکسی گلاس ، ورقه های کامپوزیت و … ، احتیاج به خدمات سی اس سی دارند. نیاز به خدمات CNC به خصوص موقعی بااهمیت می شود که طرح های برش ، پیچیده و دارای منحنی باشند یا لازم باشد تراش به صورت خیلی عمیق یا سه بعدی انجام میشود.

بیشتر مطالعه کنید:کابینت هایگلاس در کرج

مزایای خدمات کابینت cnc در کرج و برش و تراش با CNC به توضیح زیر است :

  1. دقت بالای برش و تراش
  2. سرعت بالای برش و تراش دو بعدی
  3. یکسان بودن تمام قطعات برش ها , تراش خورده با طرح های یکسان

بیشتر مطالعه کنید: کابینت در کرج

معایب کابینت CNC چیست؟

اصلی‌ترین ایراد کابینت‌ CNC در نحوه تراشیدن ورقه ام دی اف می باشد. به‌دلیل اینکه ورق MDF توسط دستگاه تراشیده می‌شود ضخامت آن کاهش می‌یابد.

همین مشکل سبب می‌شود که بعد از رنگ کاری و نــصب کابینت، ورقه ام دی اف دچار انحنا یا تابیدگی گردد.

توضیحات در مورد دستگاه های فرز cnc:

دستگاه های فرز CNC قابلیت این را دارند که با دقت خیلی بالایی ، پیچیده ترین طرح های برش و تراش را اجرا کنند. علاوه بر این ، دستگاه های cnc می توانند ورق های MDF یا … را با طرح موردنظر تراش بدهند , لبه بزنند , سوراخ کنند و ابزار بزنند. تیم آرارت ام دی اف با در اختیار داشتن دستگاه های سی اس سی ، آماده است تا انواع طرح های برش و ابزارزنی را با cnc را اجرایی کند.

بیشتر مطالعه کنید: کابینت ممبران در کرج

خدمات CNC گروه آرارت به توضیح زیر است:

الف – سی ان سی برای ساخت اجزای کابینت
ب – برای ساخت انواع ست خواب و سیسمونی و سایر مصنوعات MDF
ج – تابلوهای مورد نیاز تابلوسازان
د –  تراش CNC برای آماده سازی قطعات مورد نیاز دکوراتورها
ه –کامپوزیت پنل ها برای ساخت انواع قطعات مورد استفاده در نما
و – دیگر خدمات برش و تراش با سی اس سی

آرارات ام دی اف همینطور آماده است تا همچنین دیگر خدمات مورد نیاز دکوراتورها ، تابلوسازان ، کابینت سازان و سازندگان ساختمان را در حوزه های برش و تراش با CNC و روکش زنی MDF با دستگاه پرس وکیوم (ممبران) انجام دهد.

بیشتر مطالعه کنید: کابینت سازی ارزان در تهران

خدمات کابینت cnc در کرج آرارات ام دی اف به دو تیم طراحی و اجرا تقسیم بندی می شود:

خدمات cnc در تیم طراحی : تشکیل شده است از طراحان قابل در حوزه طراحی سه بعدی (Artcam, Powermill) و طراحی دو بعدی (Autocad , Corel) . سی ان سی در تیم اجرا : این تیم با در اختیار داشتن cnc ام دی اف سایز ۲۵۰*۱۳۰ و سی ان سی ۴۰۰*۲۰۰ و امکان برش های پیچیده و ارائه خدمات سی ان سی روی MDF را دارد و می تواند طرح هایی که نیاز به برش منحنی دارد و یا طرح های اسلیمی و اقلیمی و …. را در خدمات سی اس سی ارائه شده خود اجرا نماید.

کابینت هایگلاس

کابینت های گلاس کرج یک نوع کابینت مدرن می باشد. که از ام دی اف و روکش ساخته شده است. ام دی اف مغز ان است و روکش ان از جنس پلی گلاس (نوعی پلاستیک) است. دلیل این شفافیت و براق بودن ان همین روکش پلکسی گلاس می باشد. به این دلیل است که در تجهیزات دیگری مثل دکوراتیو هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. های گلاس به دلیل نمای زیبا و براق همچنین قیمت مناسب نسبت به کارایی که دارد در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار بوده است.

آرارات ام دی اف در خدمت شماست. باما در تماس باشید.در تمام نقاط کرج پاسخگوی شما هستیم.

۰۲۶-۳۲۷۳۴۰۰۷

۰۹۱۲۰۲۱۳۰۵۱

۰۹۳۶۷۴۳۸۲۱۴

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان