کابینت در کرج

 در دسته‌بندی نشده

آیا میخواهید کابینت در کرج بخرید؟ آیا قصد تغییر دیزاین کابینت های آشپزخانه خود را دارید؟ اهمیت ندارد آشپز خانه شما چه شکلی است یا دارای چه ابعادی است، گروه آرارت MDF کارآمد ترین و زیبا ترین کابینت آشپزخانه را با قیمتی مناسب برای شما به ارمغان میاورد. تیم آرارات ام دی اف تمام تلاش خود را دارد تا بهترین سرویس دهی و بهترین کیفیت را در راستای جلب رضایت تمام مشتریان ارائه دهد.

دکوراسیون بخش خاص از منزل و یا چند بخش دیگر و یاحتی کل خانه را شامل می شود. آرارات ام دی اف با توجه به نیاز شما ، تغییرات کوچک و یا بزرگی را در بر می گیرد. برای بازسازی منزل ،تغییر ایجاد کردن  برخلاف از نو ساختن ما ۱۰۰ در ۱۰۰هدفمان تعمیر کابینت نیست بلکه تغییر ایجاد می کنیم برحسب سلیقه و انتخاب شما.

مشاوران آرارات ام دی اف (کابینت سازی کرج ) در خدمت شما هستند تا با خاطر جم کردن شما تغییرات مورد نظرتان را ایجاد کنند و شما رضایت خاطر داشته باشید. هر خانه ای چهارچوب و اساسی دارد و قلب هر خانه ای آشپزخانه آن است، و برای تغییر و بازسازی آن رکن اصلی کابینت ها هستند که علاوه بر زیبایی و قاب مناسب شامل دقت و بررسی فراوان دیگری می شوند.

خدمات آرارت MDF

به حداکثر رساندن فضای خالی و زیباتر کردن فضا است

بهینه سازی کردن بهینه سازی فضای داخلی

تغییر چیدمان داخلی و تم

بهینه سازی کردن بهینه سازی فضای داخلی

انواع استایل کابینت

ویژگی های کابینت مدرن

نام دیگر کابینت های مدرن بدون فریم نیز هست. زیرا بر خلاف کابینت های کلاسیک چهارچوب های آن بسیار ساده و تخت هستند.یعنی در این نوع کابینت ها کمتر از در های معرق کاری شده و منحنی شکل استفاده میشود.و یا کلا استفاده نمی شود.

همچنین دارای ارتفاع بلند و کشیده و عرض کمتری نسبت به کابینت های کلاسیک هستند. و برای دستگیره های کابینت های مدرن اصولا از دستگیره های سنتی استفاده نمیشود از دیگر ویژگی های کابینت های مدرن میتوان به سطح صاف و لبه های اجزای مختلف آن‌ها به نرمی کنار هم قرار می‌گیرد بدونِ قاب و یا اجزای اضافه.

ویژگی های کابینت های کلاسیک

اصولا کابینت کلاسیک آشپزخانه دارای نقش و نگارهای زیادی هستند و پاخور ها و تاج ها پر نقش و درب هایی با ویژگی از جمله سطحی منحنی و معرق و منبت کاری شده دارد. از دیگر مشخصه های کابینت کلاسیک میتوان به عرض و عمق کمتر نسبت به کابینت های مدرن،ارتفاع کمتر نسبت به کابینت های مدرن و همچنین دارا بودن اجزایی مثل تاج اشاره کرد. که در کابینت های مدرن به چشم نمیخورد.

نام دیگر کابینت های کلاسیک ، کابینت های فریم دار نیز هست. چون چهار چوب ساختاری این کابینت ها قابلیت مشاهده است. .قیمت کابینت های کلاسیک به دلیل نقش و نگارها و متریال سازنده قیمت بالایی نسبت به بقیه مدل های کابینت دارد

کابینت هایگلاس

کابینت های گلاس کرج یک نوع کابینت مدرن می باشد. که از ام دی اف و روکش ساخته شده است. ام دی اف مغز ان است و روکش ان از جنس پلی گلاس (نوعی پلاستیک) است. دلیل این شفافیت و براق بودن ان همین روکش پلکسی گلاس می باشد. به این دلیل است که در تجهیزات دیگری مثل دکوراتیو هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. های گلاس به دلیل نمای زیبا و براق همچنین قیمت مناسب نسبت به کارایی که دارد در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار بوده است.

گروه آرارات MDF

گروه کابینت سازی آرارات ام دی اف در کرج  در زمینه ساخت و تعمیر انواع کابینت( هایگلاس،mdf،ممبران،فلز، چوب،pvc، ممبران یا وکیوم، روکش چوب یا ترکیبی تقسیم می‌شوند….)فعالیت می کند. . اماده است تا در جهت  ثبت سفارش شما مشتریان عزیز ،بهترین و کارآمدترین متخصصان ساخت، نصب و تعمیر کابینت را به محل شما اعزام کند.

کابینت سازی آرارات MDF  از سال ۱۳۹۰ در حوزه طراحی ،ساخت، نصب و فروش انواع محصولات ام دی اف کار خود را آغاز کرده است. و به عنوان یکی از حرفه ای ترین کابینت سازی در کرج برای خدمتگذاری شما مشتریان محترم به شمار می رود.

دیجی کالا ام دی اف | پرطرفدارترین رنگ های کابینت هایگلاس

کاینت کلاسیک،

یکی از محبوب‌ترین سبک‌های کابینت است که در طراحی داخلی منازل، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سبک از کابینت به دلیل ظاهر زیبا، پایداری و کیفیت بالا، جایگاه ویژه‌ای در بازار دارد.
کابینت کلاسیک عموما از چوب با کیفیت بالا مانند درخت سنگ، گردو، درخت بلوط و … ساخته می‌شود. ظاهر این کابینت‌ها با تزیینات و جزئیاتی مانند نوارهای تزئینی، پایه‌های پستلی، تراش‌های زیبا، پشتیبان‌های زیبا، درب‌های شیشه‌ای و موارد دیگر، به سبک کلاسیک خاص خود می‌چسبد.
قیمت کابینت کلاسیک ممکن است بسته به جنس چوب، طراحی و نوع فرآیند ساخت، متفاوت باشد. اما معمولاً کابینت کلاسیک با توجه به استفاده از چوب با کیفیت بالا و جزئیات زیبا، گرانتر از سایر سبک‌های کابینت است.

کابینت خانگی و اداری کلاسیک - نووآ تولید کننده کابینت و کلوزت l قیمت کابینت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت هایگلاس در کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان