کابینت هایگلاس در کرج

 در دسته‌بندی نشده

کابینت هایگلاس در کرج

کابینت هایگلاس در کرج و کابینت های اف دی ام انواع و کیفیت های مختلفی دارند و به آن دسته که اصولا از لحاظ زیبایی دارای درخشندگی خاص و تنوع بالا هستند کابینت هایگلاس میگویند که چند سالی است توجه مشتریان را به خود جلب کرده اما تفاوت اصلی کابینت های هایگلاس با کابینت ام دی اف ساده در چیست؟

غالب مردم فکر میکنند جنس کابینت هایگلاس و ام دی اف و ممبران با یکدیگر تفاوت دارند اما واقعیت این است که تمامی کابینت ها از جنس MDF هستند و تفاوت اصلی آن ها در جنس و کیفیت روکش آنهاست و کابینت های هایگلاس همانطور که از اسم آن معلوم است دارای روکشی براق و مغزی آن از جنس ام دی اف است.

کابینت هایگلاس

کابینت های گلاس کرج یک نوع کابینت مدرن می باشد. که از ام دی اف و روکش ساخته شده است. ام دی اف مغز ان است و روکش ان از جنس پلی گلاس (نوعی پلاستیک) است. دلیل این شفافیت و براق بودن ان همین روکش پلکسی گلاس می باشد. به این دلیل است که در تجهیزات دیگری مثل دکوراتیو هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. های گلاس به دلیل نمای زیبا و براق همچنین قیمت مناسب نسبت به کارایی که دارد در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار بوده است.

چگونه کابینت هایگلاس  ساخته می شوند؟

بدانید که ورق هایگلاس مدلی از ورق MDF است که دارای شفاف نیست و در چگالی های مختلف در کارخانه به تولید می رسد . روکشی  که بر روی ورق هایگلاس استفاده میکنند یک لایه پلاستیکی است که آنرا پلاکسی گلاس می نامند. که دارای حالت شیشه ای است اما در مقایسه با شیشه  دارای استحکام بیشتری است و همچنین وزن کمتری از یک لایه شیشه دارد.  و به طور معمول یک لایه هست و لایه دیگر آن دارای جنس ملامینه است این روکش ها به علت داشتن براقیت کاربرد های خیلی زیادی دارند از جمله در دکوراسیون منازل مثل کابینت ها و کمد دیواری ها و دکور و غیره  استفاده میشود.

ورق هایگلاس در برابر آب مقاومت خوبی  دارد اگر لایه زیرین نیز از لایه خوبی مثل ملامینه پوشیده  شده است و در برابر آب کاملا محافظت شده است ورق های هایگلاس دارای تنوع رنگ زیاد و طراحی های زیادی می باشد در نهایت میتوان مدل های بسیار جذاب و متفاوت از کابینت ها را به وجود اورد در عینی که قیمت مناسبی نیز دارند اما مغزی اصلی کابینت های هایگلاس نیز MDF است که با لایه ای از جنس پلاستیک و پلی کربنات پوشیده  شده است!

مزایای کابینت هایگلاس

سطح صاف و صیقلی

قابیلیت بازتاب نور و در نتیجه افزایش روشنایی منزل

مینیمال بودن

معایب کابینت های هایگلاس

بدلیل اینکه  کابینت هایگلاس  شکل براقی دارند زود اثر انگشت روی آنها ظار میشود و کثیفی حتی خراش  رو خیلی واضح نشون می‌دهد،و این تنها ایرادی است که می شود به کابینت هایگلاس نسبت داد. پس سعی کنید با خودتون کنار بیایید اگر آشپزخانه مدرن مدنظرتون هست پس با خودتون کنار بیایید و بدلی چند لکه انگشت کابینت هایگلاس را کنار نگذارید.

کثیفی ها و خراش  ها به خصوص اگر کابینت هایگلاس شما تیره رنگ باشد ،خیلی بیشتر به چشم میاد، و این راهم باید گفت که زاویه تابش نور خیلی بااهمیت است.بله این را بدانید که اگر از کابینت های هایگلاس طرح دار استفاده کنید کمتر این اثر انگشت ها معلوم میشود.

توصیه ما به شما اینست که لطفا  کانتر آشپزخانه رو از نوع هایگلاس انتخاب نکنید چون پتانسیل زیادی برای خط و خش برداشتن را داراست و این متاسفانه برای خراش‌های موجود روی سطح کابینت آشپزخانه هایگلاس نمی‌شه کاری کرد و هرچقدرم بیشتر روی خش های افتاده روی کابینت هایگلاس حساس شوید وضعیت برای شما حساس تر می شود. اینجا تنها راه تعویض است ، شرکت آرارات در خدمت شماست.

البته میشود از نوع ام دی اف با روکش اکلریک استفاده کرد که ضخیم تر از بقیه روکش هاست و با پولیش هم می‌شود خط و خش رو از روش پاک کرد. معمولا همونطور که می دانید بازتاب نور روی کابینت‌های بالا خیلی بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار میگیرند.

کابینت هایگلاس اکلیلی

شاید بتوان ادعا کرد که هایگلاس جامع ترین دسته بندی را در حوزه کابینت و دکوراسیون دارد. کابینت هایگلاس اکلیلی یکی از این مدل هاست که در چند رنگ محدود مثل سفید و مشکی و… اجرا می‌گردند. وجود اکلیل ها روی درب کابینت شاید از روی عکس مشخص نباشد اما اگر نورپردازی مناسب در محیط آشپزخانه انجام گرفته باشد مخصوصا در شب جلوه بصری و زیبایی به محیط منزل شما می‌دهد. رنگ های اکلیلی نسبت به دیگر رنگ های سمپل های‌گلاس قیمت بالاتری دارند که به جهت زیبایی و خاص بودن این مدل کابینت آشپزخانه است.

قیمت کابینت هایگلاس در کرج

پس اگر می‌خواهید با قیمت کمتری یه آشپزخانه شیک و مدرن داشته باشید فقط کابینت‌های بالایی رو هایگلاس بزنید وآن هم از مدل  نیمه مات یا مات برای کابینت‌های پایینی استفاده کنید. معمولا در قیمت گذاری ساخت کابینت هایگلاس و یا دیگر کابینت ها، ردیف‌های پایین به علت ارتفاع بیشتری که دارند متریال بیشتری استفاده ‌می‌کنند بنابراین ردیف پایین رو می‌تونید با قیمت ارزونتری از یه جنس معمولی بسازید.

آرارات ام دی اف در خدمت شماست.باما در تماس باشید.در تمام نقاط کرج پاسخگوی شما هستیم.

۰۲۶-۳۲۷۳۴۰۰۷

۰۹۱۲۰۲۱۳۰۵۱

۰۹۳۶۷۴۳۸۲۱۴

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت در کرجکابینت زمینی Call Now Buttonمشاوره رایگان