کابینت زمینی

 در دسته‌بندی نشده

کابینت زمینی

حتما انواع کابینت زمینی را در آشپزخانه مشاهده کرده اید همانطور که از اسم این کابینت‌ مشخص است. این کابینت‌ها به وسیله‌ی پایه، بر روی زمین قرار می‌گیرند. کابینت‌های زمینی علاوه بر قرار گیری بر روی پایه‌ها، باز هم به وسیله‌ی اتصالات به دیوار آشپزخانه متصل هستند تا استحکام بیشتری داشته باشند.
پایه‌ها نقش ریگلاژ کردن و تنظیم کابینت‌ را بر اساس شیب آشپزخانه بر عهده دارند. برای این منظور بعد از قرار دادن کابینت بر روی زمین و نصب آن به دیوار، پایه‌ها را بر اساس شیب آشپزخانه تنظیم میشوند. تا کابینت اصطلاحا لق نزند و کاملا به زمین و دیوار فیکس شود.
بر روی کابینت‌ زمینی پیشخوان یا کانتر قرار می‌گیرد. و به وسیله‌ی پیچ و اتصالات به کابینت متصل می‌شود.

این کابینت‌ها معمولا دو درب دارند و دو طبقه هستند.  شما می‌توانید بر روی هر دو طبقه‌ی آن، انواع ظروف، وسایل آشپزخانه و حتی مواد غذایی مانند حبوبات و بسته‌های خوراکی را قرار دهید و با باز کردن هر دو درب آن، به وسایلی که در کابینت قرار دارد، دسترسی کامل را در اختیار داشته باشید.

کابینت زمینی ثابت و تک درب:

کابینت های زمینی که معمولا در گوشه‌های آشپزخانه قرار می‌گیرند و بنا بر نیاز ممکن است دارای یک درب باشند. و قسمت دیگر آن ثابت بوده و قابلیت باز و بسته شدن را نداشته باشد.
از آنجا که در کابینت  ثابت و تک درب، یکی از درب‌ها ثابت میباشند و تنها یکی از درب‌ها قابلیت باز شدن را دارد، بهتر است لوازمی را در این کابینت‌ها قرار میدهید که کم مصرف باشند و به طور روزانه و هفتگی به آن‌ها نیاز ندارید. مانند وسایل و ظروفی که برای مراسمات خاص از آن‌ها استفاده میکنید

کابینت اوپن:

این کابینت اگر چه از نوع کابینت زمینی میباشد اما فرق کوچکی با آن دارد.
این کابینت ها به دیوار آشپزخانه متصل هستند اما کابینت اوپن به زمین متصل شده و دیوار پشتی آن، اوپن آشپزخانه است.
کابینت اوپن بر اساس نوع و ارتفاع اوپن آشپزخانه ممکن است متفاوت باشد و تعداد طبقات آن هم تابعی از اندازه آن میباشد. در کابینت اوپن هم می‌توانید انواع ظروف و لوازم برقی را قرار دهید و از فضای داخل آن استفاده کنید.

کابینت هایگلاس

کابینت های گلاس کرج یک نوع کابینت مدرن می باشد. که از ام دی اف و روکش ساخته شده است. ام دی اف مغز ان است و روکش ان از جنس پلی گلاس (نوعی پلاستیک) است. دلیل این شفافیت و براق بودن ان همین روکش پلکسی گلاس می باشد. به این دلیل است که در تجهیزات دیگری مثل دکوراتیو هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. های گلاس به دلیل نمای زیبا و براق همچنین قیمت مناسب نسبت به کارایی که دارد در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار بوده است.

کابینت زمینی آسان بازشو

وسط این کابینت طبقه‌ای میانی داشته و روی در کابینت قفسه‌بندی باریکی مانند در یخچال وجود دارد که دسترسی به اقلام پرکاربرد را راحت می سازد

کابینت زمینی ریلی

کابینت ریلی برای نگهداری اقلامی پراستفاده که باید دم دست باشند، مورد استفاده قرار داده می شود. قفسه‌بندی این بخش از کابینت دارای نرده‌هایی است که هنگام بیرون کشیدن و حرکت روی ریل از افتادن اقلام در آن جلوگیری می‌کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت هایگلاس در کرجکابینت ارزان در کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان