کمد دیواری ارزان کرج

 در کمد دیواری

کمد دیواری ارزان کرج

متریال مورد نیاز برای ساخت کمد دیواری ارزان کرج

متریال اصلی که برای کمد دیواری ارزان کرج استفاده می شود صفحات ام دی اف و چوب می باشد. مابقی متریال فرعی هستند و برای اتصالات و برش صفحات ام دی اف استفاده می شود.
اما گاهی اوقات به سلیقه مشتری متریال دیگری هم استفاده می شود. مانند استفاده از شیشه و ایینه و هالوژن در کمد دیواری.
ساخت کمد با وجود اینکه یک نوع متریال مشخص و ثابت دارد اما در طراحی ان می توان مانور های زیادی داد و مطابق با سلیقه همه مشتریان پیش رفت.

انواع کمد دیواری

درب بازشو (معمولی) : این نوع از کمد سبک قدیمی دارد و در در زمان های قدیم کمد های دیواری به این سبک بوده اند. به انها کمد بادبزنی هم گفته می شود که درب ان ها معمولی باز و بسته می شود.

کمد دیواری ارزان کرج

ویترین درب‌ شیشه‌ای : کمد های درب شیشه ای نه تنها برای اتاق خواب بلکه برای پذیرایی و سالن خانه هم استفاده می شود. این ایینه ها روی کار یا به صورت معمولی نصب می شود و یا ایینه کاری شده نصب می شود.

 

کمد دیواری آینه ای

یکی از انواع دیگر کمد دیواری ، کمد دیواری آینه ای می‌باشد. شما می‌توانید از ترکیب آینه هم تو کمد دیواری استفاده کنید حال می توانید از اینه به صورت افقی یا عمودی استفاده کنید که بستگی به سلیقتون دارد. اگه جزو افراد خاص پسند هستید انتخاب کمد دیواری ریلی آینه دار می تواند مناسب سلیقه شما باشد. کمد ریلی که تماماً آینه باشد میتواند به بزرگتر نشون دادن اتاق خواب کمک زیادی کند. همینطور کاربردی تر هم می باشد.

درب‌ ریلی : درب های ریلی هم برای موارد مناسبی است که فضای موجود اجازه باز شدن درب کمد را نمی دهد و اتاق کوچک می باشد. همچنین در این نوع نمی توان دو طرف فضای کمد را هم زمان داشت.کمددیواری ریلی، نوعی کمد است که به دیوار نصب می‌شود و دارای سیستم ریلی برای حرکت درب‌های آن است. این نوع کمددیواری از چند قاب عمودی تشکیل شده است که در آن، قاب‌های افقی با یکدیگر به کمک ریل‌هایی که به قاب‌های عمودی متصل شده‌اند، متصل شده‌اند. در درون هر قاب عمودی، می‌توان درب‌هایی را قرار داد که با حرکت در روی ریل‌های افقی، باز و بسته می‌شوند.
کمددیواری ریلی به دلیل استفاده از ریل، حرکت بسیار روان و بدون هیچ نوع اصطکاکی دارد و درب‌های آن بسیار سبک هستند که امکان استفاده از آن راحت‌تر می‌کند. این نوع کمددیواری معمولاً برای ذخیره لباس و وسایل شخصی دیگر استفاده می‌شود و در فضاهای کوچک و محدود بسیار کارآمد هستند.

 

کمد دیواری ارزان کرج

کمد دیواری روکش چوب

در این مدل از کمد‌ دیواری ارزان کرج طرح به صورت کلاسیک اجرا می شود و درب ها پس از ماشین کاری رنگ می شود. این کابینت و بسیار شبیه به سبک ممبران بوده و با این تفاوت که درب ها رنگ می شود.

کمد دیواری های چند منظوره بسیار و کاربردی است و به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. در سال های قبل که انچنان هم دور نیست کمد دیواری ها به گونه ای طراحی و ساخته می شدند که تنها عمق داشتند و هیچ  طبقه ای در انها نصب نمی شد. تنها چیزی که برای گذاشتن لباس ها داخل کمد دیواری وجود داشت چوب رختی برای اویزان کردن لباس ها بود. اما امروزه کمد دیواری های چندمنظوره رایج شده اند که دارای طبقات، کشو و جای مخصوص رختخواب هستند. همچنین می توانید به خواست خودتان و سلیقه شخصی کمد خود را طراحی کنید.

کمد دیواری خاص – کابینت و کمد دیواری

 

کمد دیواری کلاسیک: 

کمدهای دیواری کلاسیک همان مدل‌هایی هستند که از سابق در حال استفاده و تولید هستند. این کمدها معمولا ارتفاعی به اندازه ارتفاع خانه دارند و یک ضلع کامل دیوار را به یک کمد بلند قامت تبدیل می‌کنند. کاربرد اصلی این کمدها برای آویزان کردن لباس‌ها، نگهداری رخت‌خواب‌ها و یا انبار کردن وسایل با اندازه بزرگ است. مشکل اصلی کمدهای کلاسیک، فضای زیادی است که این کمدها از جلوی خود اشغال می‌کنند. اگر درب کمد ۶۰ سانتیمتر عرض داشته باشد، شما باید تا فاصله ۶۰ سانتیمتری جلوی کمد را خالی بگذارید تا بتوانید درب را به راحتی باز و بسته کنید و همین امر برای خانه‌های با فضای کوچک مشکل‌ساز می‌شود.

انواع رنگ ها و مدل های کمد دیواری کلاسیک - چیدوپلاس

کمد دیواری پلی اورتان:

در کمد پلی اورتان، بدنه کمد دیواری جنس‌های مختلفی مثل ام دی اف و هایگلاس و … داره که با یک‌لایه رنگ مخصوص به نام پلی اورتان پوشانده میشه. رنگ پلی اورتان در مقایسه با سایر رنگ ها مقاوم تر است و ماندگاری بالاتری دارد این کمد ها ضد آب بوده و مقاوت بالایی در برابر اشعه ، خراشیدگی، لکه و .. دارند و به راحتی تمیز می شوند.

کمد دیواری با در آکاردئونی :

کمد دیواری آکاردئونی نمایی بسیار شیک و مدرن داشته و قابل جمع شدن است. این ویژگی کمد دیواری آرکاردئونی برای فضاهای کوچک گزینه بسیار مناسبی می باشد. کمد دیواری آکاردئونی به کمد با درب کرکره‌ای و یا درب کشویی نیز معروف است. درب این کمدها به صورت تاشو بوده و انعطاف بسیار بالایی دارد.

 

لیست قیمت کمد دیواری پلی اورتان در زمستان 1401 | سلام ساختمان

 

هزینه ساخت

عواملی وجود دارد که در هزینه ساخت کمد دیواری موثر است برای مثال متراژی که قصد دارید کمد کار کنید. هر چقدر مترازی که قصد دارید کمد دیواری کرج انجام دهید بیشتر باشد هزینه متریال و دستمزد هم همراه ان بیشتر خواهد شد. همچنین نوع ام دی اف ای که برای کار خود انتخاب می کنید هم موثر است. به دلیل اینکه ام دی اف انواع مختلفی دارد و هر کدام ظاهر منحصر به فردی دارند و در هزینه موثر است.

آیا کمد دیواری ارزان کرج را در هر فضایی می توان اجرا کرد؟

این یکی از سوالات رایجی است که زیاد پرسیده می شود. بهترین حالت یک خانه این است که باید هر کدام از اتاق ها حداقل یک کمد دیواری داشته باشد. کمد هایی که به تازگی در پذیرایی کار می شود هم به عنوان بوفه کارایی دارد که می توان کلی ظروف و وسایل تزینی را در آن جایگذاری کرد. اصولا کمد دیواری ها در مراحل آخر که بنا تکمیل می شود طراحی می گردد. این بدین معنی است که هر زمان که بخواهید می توانید کمد برای رختخواب یا جا لباسی طبقاتی سفارش دهید.

کمد دیواری های جدید ریلی و مدرن فضاهای کوچک تر را کاربردی تر می کند و باعث صرفه جویی در استفاده از فضا خواهد شد. کمد دیواری بزرگ و جا دار همانند یک اتاق کوچک می باشد که بسیاری از لوازم اضافی و مهم را می توانید در آن جای دهید. در اجرای کمد دیواری ها محدودیتی وجود ندارد. اگر به تازگی خانه ای خریداری کرده اید که تجهیز نشده است و در آن کمد نصب نشده جای نگرانی وجود ندارد. می توان فضای مناسب را انتخاب کرد و در انجا کمد دیواری نصب کرد.

طراحی سایت در کرج

ارتفاع کمد دیواری

در اکثر مواقع ارتفاع کمد دیواری برابر ارتفاع سقف می باشد . منهای قرنیز و تاج یا روکوب چهارچوب ما تمام فضا را مورد استفاده قرار میدهیم. از نظر فنی بهتر می باشد درب ها و طبقات به گونه ای طراحی گردند که بالای کمد در دسترس باشند یعنی ارتفاع درب های پایین تاحدی باشد که به راحتی دست به درب های بالا برسد . این که بخواهیم درب ها را تمام قد بگیریم کمی ریسک این مورد را دارد که با گذر فصل ها درب های به این بلندی دچار پیچیدگی و مشکلات باز و بسته شدن شوند .

عرض کمد دیواری ارزان کرج

عرض یک کمد دیواری به عرض محیط بستگی دارد ولی استاندارد ۶۰ سانتیمتر برای هر درب قادر است به ما در تقسیم کردن کمد یاری برساند. برای یک درب کمد دیواری ۶۰ سانتیمتر ایده آل می باشد. ۵۰ سانتیمتر کم است و ۷۰ سانتیمتر بزرگ است و سبب بروز مشکلاتی می گرددد.

انواع کمد دیواری از نظر جنس و متریال

انواع کمد دیواری در این دسته، دارای کیفیت یکسانی می‌ باشند. این محصولات از نظر ویژگی رنگ و طرح شان دارای تنوع بسیاری می‌ باشند.

  • کمد دیواری چوبی
  • کمد دیواری ممبران
  • کمد دیواری اکرلیک
  • کمد دیواری درب آینه ای
  • کمد دیواری ام دی اف mdf
  • کمد دیواری هایگلاس
  • کمد دیواری لامی گلاس
  • کمد دیواری پلی گلاس
  • کمد دیواری روکش چوب
  • کمد دیواری خود رنگ
  • کمد دیواری رنگ پوششی
  • کمد دیواری رنگ پلی استر
  • کمد دیواری رنگ پولیشی
  • کمد دیواری تمام پولیشی
  • کمد دیواری درب شیشه ای
  • کمد دیواری ممبران روکش وکیوم
  • کمد دیواری نئوپان روکش ملامینه

کمد دیواری ارزان کرج

 

ویژگی های یک کمد دیواری خوب

  • کیفیت (جنس): برای روکش کمد دیواری ارزان کرج از متریال های متفاوتی استفاده می‌شود که به دست آمده از فراورده های چوبی می باشندبا توجه به اینکه رایج ترین جنس به کار رفته در اکثر کمد های دیواری ام دی اف است اما با روکش های نئوپان ، روکش های ضد آبی مانند پی وی سی ، روکش های براقی  همچون هایگلاس ، کلاسیک مانند ممبران و … پوشیده می شوند هر کدام از این متریال کیفیت و مزایای متفاوتی دارند  قطعا توجه به جنس کمد دیواری و کیفیت ساخت آن باعث می شود تا بابت خراب شدن یا تعویض آن نگرانی نداشته باشید.
  • انواع کمد:  مدل های استفاده شده برای کمد دیواری ارزان کرج نقش مهمی در کارایی آن دارد.  کمد دیواری‌ها در مدل‌های ریلی، کشویی ، آینه ای کلاسیک  و..طراحی می شوند با توجه به نیاز خود از کمد دیواری و فضایی که برای خانه در اختیار دارید، باید مناسب‌ترین گزینه را برای مدل کمد دیواری کرج خود انتخاب کنید.
  • امنیت کمد: از آن جایی که کمد دیواری وسیله ای برای ذخیره و نگهداری لوازم شخصی است حفظ اشیا خصوصی ، جلوگیری از دسترسی افراد و  پوشاندن لوازم درون کمد از دید دیگران بسیار حائز اهمیت است .سعی کنید هنگام انتخاب مدل کمد دیواری برای احتیاط بیشتر به داشتن قفل یا امکان اضافه کردن قفل به آن توجه کنید.
  • فضای خالی کمد: باید از قبل فضای مورد نیاز خود و کاربرد کمد دیواری را بدانید.ممکن است آن مقدار فضایی که در کمد دیواری درون اتاق خواب نیاز دارید را در کمد دیواری پذیرایی نیاز نداشته باشید. بسته به فضا و مساحت ساختمان عمق و ارتفاع کمد دیواری را اندازه میگیریم استفاده بهینه از این فضا و تقسیم‌بندی مناسب کمد و جلوگیری از پرت رفتن فضای خالی می‌تواند کمک زیادی به کارایی کمد دیواری کند.

 انتخاب بهترین کمد دیواری

یکی از وسایل پرکاربرد و تو چشم ، کمد دیواری در هر خانه‌ای می باشد. به این دلیل ظاهر و رنگ آن بسیار اهمیت دارد. بر همین اساس، طراحان و تولیدکنندگان کمد دیواری کرج و کابینت در این زمینه پیشرفت زیادی کرده اند.  ارارات ام دب اف از تولیدکنندگان حرفه‌ای و شاخص انواع کمد دیواری که بر اساس استانداردهای طراحی،چشم‌نواز و جادار،  در  عرصه‌ی تولید کمد دیواری‌ها، فعالیت می‌کند.
لازم به ذکر است در فضای کمد دیواری، اولویت، سلیقه‌ی خریدار می باشد. و از لحاظ ظاهری و فنی کاملاً مدنظر ما قرار می‌گیرد.
برای رسیدن به این هدف، تیم شرکت ارارات ام دی اف بعد از نشست با خریدار محترم و صحبت راجع به سلیقه مشتریان، اندازه گیری‌های اولیه و کار طراحی کمد دیواری را شروع می کنیم. و بعد از اتمام، نتیجه کار در اختیار مشتری قرار می گیرد.

یراق آلات معمولی کمد دیواری

در دسته یراق الات معمولی از درب های ریلی استفاده می شود که سبب باز و بسته کردن و استفاده از کمد را آسان و راحت و اسان تر شده است،
اکثرا در اتاق خواب ها از کمد های بدون درب یا اصطلاحا کلوزت استفاده می شود.  اما گاهی برخی افراد ترجیه می دهند که وسایل درون کمد دیده نشود به همین دلیل از درب های ریلی و یا کمد دیواری ریلی استفاده می کنند. بخش داخلی کمد دیواری ریلی می تواند طرح های مختلف و زیبایی داشته باشد که به نیاز مشتاری بستگی دارد. برای مثال بخش داخلی این نوع کمد ها می تواند به کشو ها، کمد ها و قفسه های کوچکتر تقسیم شوند و به مکان مناسبی برای قرار دادن لباس ها،کیف و کفش و کتاب هایتان باشد.

عوامل موثر بر قیمت کمد دیواری

از مهم ترین مغوله های طراحی و ساخت کمد دیواری کرج و یا خرید هر وسیله ای برای منزل قیمت آن می باشد. قیمت کمد دیواری هم همینطور بوده و طراحی و ساخت مدل های متنوع آن وابسته به رنج قیمتی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد. قیمت کمد دیواری بر حسب متر مربع حساب می شود و جنس مواد و متریال های مورد استفاده و مقدار زمان صرف شده برای طراحی و ساخت آن، از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن هستند.

چطور می توانیم کمد دیواری ارزان مدل جدید داشته باشیم؟

برای ساخت و اجر یک کمد دیواری ارزان کرج جدید نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت نیست. شما با آرارات ام دی اف می توانید به راحتی یک مدرن دیواری جدید و ارزان را در خانه خود داشته باشید. به دلیل اینکه انواع انواع کمد دیواری ها را می توان با متریال مختلف ساخت و به اجرا دراورد. کمد دیواری را می توان با انواع متریال و با طرح های مختلف تولید و نصب کرد. برای مثال شما می توانید طرح مورد نظر کمدتان را با ام دی اف، هایگلاس و… انواع متریال دیگر سفارش دهید.

سوالات متداول:

کمد دیواری اتاق خواب چند مدل دارد؟

کمد دیواری جدا کننده اتاق (دیوارهای جدا کننده)، آینه‌دار،  کشویی، کمد دیواری توکار (چسبیده به دیوار)، کمد دیواری افقی همراه با تغییر هدبورد تخت خواب، کمد دیواری در اطراف پنجره

در انواع کمد دیواری از چه متریالی استفاده می شود؟

متریال کابینت های گلاس کرج، متریال کابینت ام دی اف کرج، ممبران، فلز، چوب، لترون از متریال‌هایی می باشند. که در ساخت انواع کمد دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساخت کمد دیواری ارزان و ساده امکان پذیر می باشد؟

بلی، امکان پذیر است اما باید توجه داشته باشید که بسیاری از افراد برای کاهش هزینه های کمد دیواری از متریال و مواد بی‌کیفیت و نامرغوب برای تمام قسمت‌ های کمد استفاده می کنند. مانند نئوپان (این چوب بیشتر مناسب استفاده برای قفسه‌ها و بخش‌های داخلی کمد می باشد)، در صورتی که یک کمد ساز،نجار یا کابینت ساز با تجربه، مناسب ترین کیفیت را بر اساس بودجه شما در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر آن کاهش ابعاد و اندازه های کمد دیواری روی کاهش هزینه بسیار موثر می باشد. اما بدانید که بارعایت برخی موارد هم، می‌توانید یک کمد دیواری ساده اما با کیفیت داشته باشید.

کابینت هایگلاس در کرج :

کابینت هایگلاس نمای لوکس و لاکچری به آشپزخانه می دهد و به دلیل خاصیت براق بودن و شفاف بودن ان نوعی منبع نور محسوب می شود. این کابینت های هایگلاس هم نوعی ام دی اف است که فقط  روکش ان متفاوت است. روکش کابینت هایگلاس با روکشی به اسم پلی گلاس پوشیده شده است.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

ساخت کمد دیواری Call Now Buttonمشاوره رایگان