کابینت ارزان کرج

 در کابینت کرج

 کابینت ارزان کرج

اگر به دنبال کابینت ارزان کرج و کابینت سازی در کرج هستید ارارت ام دی اف در حیطه طراحی، ساخت و نصب کابینت از بهترین کابینت سازی های کرج می باشد. که به دلیل مشتریان زیاد پایین ترین قیمت را در کرج دارد.
اکثر کابینت هایی که موجود هستند از ام دی اف ساخته شدند و فقط روکش ان ها با یکدیگر تفاوت دارد.
جنس کابینت کرج از خورده و تکه های چوب می باشد که فشرده شده است. برای مثال مغز کابینت هایگلاس کرج، کلی اف، لامی گلاس و ممبران از ام دی اف می باشد. ام دی اف مخفف کلمه Medium-density fibreboard است. که خرده های چوب با استفاده از چسب یا رزین به هم فشرده شده اند.

مراحل ساخت کابینت ارزان کرج

تمام مراحل از اندازه گیری ابعاد آشپزخانه تا انتخاب جنس، طرح روکش، یراق آلات و … توسط تیم آرارات ام دی اف به طور اختصاصی برای کاربر انجام می شود.

  • ارائه طرح اولیه از کابینت آشپزخانه

ساخت همه کابینت ها به دو شکل قاب دار یا بدون قاب خلاصه میشود اما در واقع روش ساخت هر دو کابینت تفاوت چندانی با هم ندارد. در کابینت های قاب دار در، لولاها و جک های کابینت به یک قاب متصل می شوند. اما در کابینت های بدون قاب این بخش ها مستقیما به بدنه کابینت و دیواره آن متصل می شوند.

  • اندازه گیری فضای مورد نیاز برای طرح اصلی کابینت

در این مرحله فضای آشپزخانه مورد نظر به دقت اندازه گیری می شود و محل دقیق جاسازی لوازم مثل سینک ظرفشویی، یخچال فریزر، هود و اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و موارد دیگر را مشخص می کنند.

  • مرحله طراحی کابینت آشپزخانه

در این مرحله با توجه اندازه گیری ها طرح اصلی تهیه می شود. موضوع مهم در این مرحله این است که چیدمان و طراحی کابینت ها باید به گونه ای باشد که کاربر به راحت ترین شکل ممکن به فضای داخلی کابینت ها دسترسی داشته باشد.

  • انتخاب مصالح و برآورد هزینه کابینت سازی

در این مرحله سازنده با توجه به نیاز و بودجه مشتری  مصالح مورد نظر برای ساخت کابینت را معرفی می کند و علاوه بر انتخاب روکش کابینت ها جنس صفحات پیشخان و قسمت های سخت افزاری مثل لولاها و دستگیره ها و یراق آلات هم مشخص می شود.

  • محاسبه اندازه ها و اجرای برش کاری کابینت

در کارگاه کابینت سازی سازنده با توجه به مواد اولیه طرح خود را روی آن پیاده می کند و قسمت های مختلف از جمله بدنه، درها و کشوهای کابینت برش کاری می شوند.

  • لبه چسبانی و مراحل نهایی ساخت کابینت آشپزخانه

از آنجا که قطعات برش خورده ام دی اف لبه‌ های خشن و بر آمده ای دارند باید با نواری از پی وی سی پوشانده شوند. به همین دلیل  در دستگاه لبه چسبان قرار می گیرند تا نوار مورد نظر را دور تا دور آن ها بچسبانند. مراحل بعدی شامل شیار زدن قطعات و سوراخ زنی است که آن ها را برای مونتاژ آماده می کند. پس از آماده شدن کلیه قطعات آن ها را به هم متصل می کنند و کار مونتاژ کابینت ها تمام می شود. مرحله آخر هم نصب کابینت ها در آشپزخانه است.

ساخت کابینت ارزان کرج

میتوانیم برای آشپزخانه خود کابینتی بسازیم که با متریال درجه ۱ ساخته نشده اما کیفیت نسبتا خوبی دارد. و در مقابل، هزینه کمتری بابت ساختش پرداخت می کنیم. از جمله متریال هایی که می توان برای ساخت کابینت ارزان استفاده کرد، کابینت ام دی اف کرج و لترون می باشد. ام دی اف های ایرانی قیمت مناسبی دارند که از لترون کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری دارند. قیمت کابینت لترون در برابر ام دی اف پایین تره اما از طرفی کیفیت خیلی پایین تری هم دارد. جهت اطلاع از هزینه انواع متریال کابنت آشپزخانه می توانید با کارشناسان آرارات ام دی اف تماس حاصل فرمائید.

کابینت ارزان کرج بر اساس سفارش

سفارشی: اگر کابینت شما کاملا سفارشی باشد با هر جنس کابینتی که شما انتخاب کنید و رنگ و طرح مورد نظرتان ساخته می شود. و اگر طرح اشپزخانه شما شکل خاصی داشته باشد یا کج باشد با توجه به شکل اشپزخانه شما ساخته می شود.  اما در فروش کابینت هایی که به صورت سفارشی نیستند نمی توان همچین کاری انجام داد. کابینتی که کاملا سفارشی باشد مناسب کسانی است که می خواهند اشپزخانه ای خاص داشته باشند و طبق سلیقه خودشان باشد.

نیمه سفارشی: در کابینت های نیمه سفارشی سلیقه مشتری در ان دخیل می باشد و تا حدودی نقش دارد. این کابینت ها از پیش ساخته شده نیستند پس از سفارش مشتری ساخته می شوند. اما مشتریان نمی توانند دخل و تصرف کامل داشته باشند.

معمولی: این کابینت ها از پیش در ابعادی استاندارد ساخته شده اند و آماده سازی ان جهت نصب چند روز طول می کشد. طرح مدل و ابعاد این کابینت ها محدود است و مشتری فقط بین چند مدل حق انتخاب خواهد داشت. اما برای کسانی که عجله دارند کابینت های معمولی می تواند انتخاب خوبی باشد.

هنگام طراحی کابینت باید به چه چیز هایی توجه کرد؟

  • توجه به مکان جغرافیایی منطقه‌ ای که خانه در آنجا قرار گرفته است. به دلیل رطوبت
  • توجه به استانداردها و در نظر گرفتن ایمنی
  • مدل و طرحی که آشپزخانه دارد
  • بودجه‌ مالی و سلیقه‌ی مشتری
  • داشتن فضای  کاربردی و بهینه
  • توجه به مثلث طلایی آشپزخانه
  • میزان نوری که آشپزخانه دارد
  • سبک دکوراسیون کلی خانه
  • سایز آشپزخانه 
  • دوام کابینت‌ها

کابینت ارزان کرج

اگر شما برای خرید کابینت بودجه محدودی دارید، و یا قصد دارید دارید هزینه کمتری صرف کابینت کنید می توانید برای بدنه کابینت ها از لترون و یا ملامینه استفاده کنید. این دو جنس از ارزان ترین نوع کابینت است و تا حد کمی در مقایسه با دیگر متریال کابینت باعث کاهش قیمت می شوند. اما در نهایت توصیه طراحان استفاده از ام دی اف می باشد. به دلیل اینکه دوام کابینت ام دی اف در برابر رطوبت و وزن به مراتب از لترون و کلامینه بیشتر است. با توجه به کیفیت، قیمت کابینت ام دی اف از تمام کابینت ها مناسب تر می باشد. این اولین سبک کابینت بعد از صنعت لترون ام دی اف می باشد.

نکات مهم در انتخاب کابینت

  1. هارمونی و هماهنگی رنگ رنگی بین وسایل آشپزخانه تان  و رنگ کابینت های شما بسیار بسیار حائز اهمیت است، چون که بعضی از رنگ ها باعث درخشش بیشتری در قلب خانه شما خواهد شد.
  2. نورپردازی مسئله بسیار مهمی است که در زیبایی آشپزخانه شما نقش مهم دارد و در نتیجه باید جنس کابینت ها جوری باشد که نور پخش شود و موجب درخشش بیشتر فضا شود.یک کابینت کار ماهر و خوب که مشتری مدار است باید سلیقه و علاقه ی مشتری خود را بشناسد تا بتواند طبق ان تمام خواسته های مشتری را اجرا کند و در نتیجه رضایت را ببیند.
  3. کابینت ساز باید به اصول چیدمان در آشپزخانه تسلط کافی را داشته باشد. طراحی و اجرای یک آشپزخانه با کابینت ایده آل امری دقیق بسیار تخصصی است، که کابینت ساز باید به درستی علم طراحی، اجرا تسلط داشته باشد و بتواند با هزینه مناسب کابینت زیبایی را پیاده سازی کند،

عوامل موثر بر کابینت ارزان کرج

عوامل زیادی می تواند بر هزینه ای که باید صرف کابینت شود موثر است. اولین چیزی که مهم ترین هم هست جنس کابینتی است که انتخاب می کنید. زیرا بیشترین تفاوت هزینه در جنس و نوع کابینت است .برای مثال با انتخاب کابینت ام دی اف نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت نیست و قیمت مناسبی دارد. در مرحله دوم طراحی دکوراسیون می تواند برای شما هزینه بر باشد که ارارت ام دی اف به صورت کاملا زایگان اشپزخانه شما را برای نصب کابینت طراحی می کند. در اخر هم می توانید از یراق الات نسبتا ارزان استفاده کنید.

مقایسه قیمت کابینت ارزان در کرج

یکی از راهکار های مناسب برای خرید کابینت ارزان ، مقایسه قیمت پیش از خرید می باشد. منظور از مقایسه قیمت در اینجا این است که نه تنها توجه به متریال به کار رفته برای بدنه و روکش درب ها می باشد، بلکه باید طرح، سبک کابینت، قیمت آن و همچنین عرضه کنندگان مختلف را هم با یکدیگر مقایسه کنید. برای مثال، با ورود به بخش محصولات آرارات ام دی اف می‌توانید مجموعه بزرگی از انواع کابینت را همراه با تصاویر نمونه های واقعی و اجرا شده توسط مجموعه مشاهده کنید. و با توجه به بودجه ای که دارید خود بهترین گزینه را انتخاب کرده و سفارش ساخت کابینت مورد نظزتان را ثبت کنید.

آیا ارزان بودن کابینت دلیل بر بی کیفیت بودن ان است؟

هنگامی که می گوییم یک کابینت ارزان می باشد، به این معنی نیست که تحت هر شرایطی قیمت خیلی پایینی داشته باشد. بلکه به این معنیه که نسبت به کیفیت و ارزش واقعی که اون کابینت داره، قیمت مناسب تری دارد. ممکن است هنگامی که واژه ارزان رو می شنویم، ناخودآگاه ذهنمون به سمت این که حتما اجناس ارزان کیفیت بسیار پائینی داره برود. نمیتوان گفت این ذهنیت اشتباهه اما همیشه هم درست نیست. شما میتوانید یک جنس رو با قیمت پایین و کیفیت مناسب تهیه کنید.به این شکل خریدی به صرفه رو تجربه میکنید.

انواع کابینت

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس و کابینت های گلاس کرج یک نوع کابینت مدرن می باشد. که از ام دی اف و روکش ساخته شده است. ام دی اف مغز ان است و روکش ان از جنس پلی گلاس (نوعی پلاستیک) است. دلیل این شفافیت و براق بودن ان همین روکش پلکسی گلاس می باشد. به این دلیل است که در تجهیزات دیگری مثل دکوراتیو هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. های گلاس به دلیل نمای زیبا و براق همچنین قیمت مناسب نسبت به کارایی که دارد در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار بوده است.

کابینت ممبران

کابینت ممبران یکی از نوع کابینت‌های آشپزخانه است که در آن از ورق‌های پلیمری با فشار بالا به صورت روکش استفاده می‌شود. این ورق‌ها به دلیل داشتن صفحه براق و صاف، مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار و خش و ضربه
بالا، محبوبیت بالایی در بازار کابینت‌های آشپزخانه پیدا کرده‌اند. همچنین کابینت ممبران، قابلیت طراحی بسیار زیادی دارد و می‌توان به راحتی با آن انواع طرح‌های دلخواه را بر روی کابینت آشپزخانه اعمال کرد. همچنین در مقایسه با سایر روش‌های روکش کردن، این روش به دلیل سرعت بالا و هزینه کمتر در بسیاری از موارد ترجیح داده می‌شود.

کابینت MDF

مواد اولیه کابینت MDF، یک نوع چوب مصنوعی است که از الیاف چوبی خرد شده و با چسب و فشار قوی به هم چسبیده می‌شود. این نوع چوب، بسیار مقاوم در برابر رطوبت و تغییرات دما است و به همین دلیل، برای ساخت کابینت آشپزخانه بسیار مناسب است.این نوع کابینت از چوب MDF ساخته شده و با روکش PVC که یک نوع پلاستیک محکم است که با حرارت و فشار بر روی سطح MDF قرار می‌گیرد و باعث تشکیل یک پوشش محکم و مقاوم در برابر خط و خش و ضربه می‌شود. همچنین، لمینت نیز به همین شکل بر روی سطح MDF قرار می‌گیرد و باعث تشکیل یک پوشش صاف و زیبا می‌شود..این کابینت ها به دلیل قیمت مناسب و مقاومت بالا در برابر رطوبت و ظاهر زیبا بسیار رایج و پرطرفدار هستند.همچنین کابینت ام دی اف قابلیت تنوع بالا در طرح و رنگ بندی دارد و می تواند با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه سازگار شود.اما باید توجه داشت که کابینت MDF، در مقابل آتش و حرارت بسیار حساس است و ممکن است در صورت تماس با حرارت شدید، آسیب ببیند.

کابینت پلی گلاس

کابینت پلی گلاس از زیر مجموعه های کابینت های براق و گلاس است.،مغزی این نوع کابینت مانند بقیه از جنس ام دی اف خام است که در آن از موادی با پوشش براق و شفاف به نام پلی گلاس استفاده می شود. این مواد معمولاً از جنس پلی استر، پلی اورتان و یا پلی کربنات ساخته شده اند و به دلیل براقیت و شفافیت آن ها، کابینت های پلی گلاس بسیار زیبا و شیک به نظر می رسند. علاوه بر زیبایی، کابینت های پلی گلاس دارای مقاومت بالا در برابر خط و خش، حرارت و رطوبت هستند و به راحتی قابل تمیز شدن هستند.همچنین سطح براق و صیقلی آن منعکس کننده نور است و موجب بزرگ نشان دادن فضای آشپزخانه می شود .از مزایای این نوع کابینت این است که:

۱٫ ظاهر زیبا و شیک و زیبا دارند

۲٫ مقاومت بالا در برابر خط و خش دارند.

۳٫ مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت

۴٫ قابلیت تمیز شدن آسان

۵٫ دارای عمر طولانی

۶٫ قابلیت انعطاف پذیری در طراحی و ساخت

۷٫ مناسب برای استفاده در فضاهای خشک و مرطوب

۸٫ قابل استفاده در محیط های پزشکی، صنعتی و خدماتی.

۹٫ کم بودن وزن ورق های آن و در نتیجه سبک بودن آن

کابینت چوبی

کابینت چوبی یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت ها و زیر مجموعه گران ترین کابینت های کلاسیک است. جنس بدنه آن ها کابینت ام دی اف سفید است و از چوب های مختلفی ساخته می شود، مانند چوب راش، چوب  گردو ، چوب بلوط و غیره و به دلیل طبیعی بودن دارای ظاهری گرم و دوست داشتنی هستند.و به خاطر طبیعی بودن جنس، محیط را آرامش بخش می کند. همچنین این نوع کابینت دارای دوام بالا و قابلیت تعمیر و بازسازی است. قیمت بالای اینن نوع کابینت ها به دلیل استفاده از چوب درختان طبیعی در آن استلت قیمت بالای این مدل کابینت آشپزخانه متریالی است که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از چوب طبیعی درختان مختلف در این سبک کابینت علت قیمت بالای آن است. این مدل کابینت لوکس ترین، مجلل ترین نوع کابینت جهت محافل خاص است.معمولاً جنس بدنه این مدل کابینت ام دی اف سفید است و فقط برای جنس درب ها از ورق های چوب طبیعی استفاده می‌دهد. ورق های چوب طبیعی درختان در ضخامت دو الی سه سانتی متر تولید می‌شود.

انواع کابینت مدرن عبارتند از:

  • MDF یا کابینت ام دی اف
  • HiGlass یا کابینت هایگلاس
  • پلی گلاس یا کابینت فوق برجسته

اجزای اصلی یک کابینت ارزان در کرج چیست؟

درب کابینت چوبی : در مورد تولیدکنندگان درب کابینت ها می‌ توان از دو محصول مرغوب و مناسب که در کشور ترکیه در دست ساخت قرار میگیرد نام برد که البته اخیرا یک شرکت کشور خودمان نیز اقدام به تولید این نوع دربهای کابینت نموده می باشد.

بدنه ی کابینت چوبی : راجب بدنه ی کابینت باید به دو نکته ی اصلی توجه فرمایید: جنس بدنه کابینت باید با مغز ام دی اف یا نئوپان و با روکش ملامینه تولید شده باشد و نکته ی دوم این است که لبه بدنه کابینت نوارکاری شده باشد تا نمای زیبایی به کار بدهد ، البته رنگ نوارکاری باید همرنگ و یا متناسب با رنگ کابینت باشد.

طراحی سایت در کرج

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت کرجکابینت هایگلاس کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان