کابینت سازی در کرج

 در کابینت سازی کرج

کابینت سازی در کرج

اگر برای نصب اولیه و یا تعویض کابینت به دنبال کابینت سازی در کرج هستید ارارت ام دی اف با بهترین متریال و سال ها تجربه می تواند طبق سلیقه شما نیازتان را براورده کند.
در ادامه گام به گام مراحل کابینت سازی در کرج را توضیح می دهیم تا اطلاع داشته باشید کابینت سازی به چه شکل است:

کابینت سازی خوب در کرج

ارارات ام دی اف سرویس کابینت کرج را ارائه می دهد. ما برای مشتریان این امکان را فراهم کردیم تا بتوانند بدون واسطه با بهترین کابینت سازی کرج، ارتباط داشته باشند. به همین دلیل علاوه بر کاهش قیمت ها از هزینه ها می تواند خیال تان راحت باشد. برای استفاده از خدمات بهترین کابینت سازی در کرج می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید. طراحی و ساخت کابینت هایگلاس کرج و انواع دیگر کابینت در مجموعه ما به این شکل است که با استفاده از متریال با کیفیت، هنرمندانه و ماندگاری کابینت ها را بیشتر می کند. برخی ازخدمات عبارتند از:

 

 

مراحل ساخت و نصب کابینت سازی در کرج

 

کابینت ها دو نوع هستند زمینی و دیواری که هر کدام به شکل متفاوتی نصب می شود.

  • نصب کابینت دیواری
  • درمرحله اول اتصالی وجود دارد که کابینت ها باید روی ان نصب شوند. این اتصال گاها فلزی و چوبی می باشند که زاویه ای ۴۵ درجه دارد طوری که به شکل یک قائمه است. حال می تواند کابینت ها را روی خود نگه دارد. نصاب کابینت یکی از قطعات را روی دیوار، و دیگری را روی کابینت نصب می‌کند تا با استفاده از دیوار و اتصال کابینت نگه داشته شود.

 

  • نصب کابینت زمینی 
  • برای نصب کابینت زمینی ابتدا نصاب همه کابینت ها را به یکدیگر وصل، و با استفاده از پایه آن‌ها را تراز می‌کند. پس از این مرحله باید تاج زیر مهتابی و پاخور را نصب کند. سپس جای سینک، گاز و … را مشخص کرده و خالی می گذارد.

 

  • اندازه گیری
  • کابینت ام دی اف کرج و انواع کابینت های دیگر استاندارد اندازه گیری دارد.  برای اندازه‌گیری طبقات  و درب‌ها کابینت ساز عرض چند میلی‌متر کمتر از عرض واقعی درب در نظر می‌گیرد و برای اندازه گیری طبقات اندازه آن چند سانتی‌متر کمتر از عمق واقعی کابینت در نظر گرفته می شود.

 

  • برش کاری
  • پس از اندازه گیری صفحه های کابینت را مطابق با اندازه های گرفته شده برش می دهند. پس از ان نصاب با استفاده از نوار پی وی سی لبه چسبانی می کند که ضخامت ان حدود یک تا دو میلی متر می باشد.

 

  • نصب و درب و دستگیره ها
    با دریل لولا را نصب می کنند و برای نصب لولا درب را سوراخ می کنند.

کابینت سازی کرج

برای اینکه یک کابینت کار خوب باشیم چه کاری باید انجام دهیم؟

برای اینکه یک کابینت سازی خوب داشته باشیم، باید همیشه نسبت به رقیبان اپدیت باشیم و علمتان باید در طرح‌ها و طراحی آشپزخانه مدرن و به روز باشد. هر چقدر کار شما با دقت و تمیز باشد مشتریانی بیشتری هم می توانید داشته باشید. حتی اگر قرار باشد قیمت کارتان را بالاتر ببرید این کار را انجام دهید اما کیفیت کار را بالا ببرید. به دلیل اینکه  بسیاری از افراد هستند که مشکلی با پرداخت هزینه بیشتر ندارند اما توقع ساخت یک کابینت عالی دارند. نه تنها در کابینت سازی بلکه برای موفق شدن در تمام حرفه ها باید به روزباشید و از جدید ترین متد ها استفاده کنید. اگر این نکات را رعایت کنید و دقت کار را بالا ببرید حتما مشتریان زیادی خواهید داشت.

نکات حفاظتی کابینت سازی

  1.  برای دور سینک خود از چسب آبندی استفاده کنید. باید سینک را تراز کنید تا در جای خود قرار گرفته باشد زیرا آب در سینک می ماند.
  2.  برای استفاده از گازهای تو کار یعنی تو نشسته حتماً لبه آن با صفحه رویی کابینت یکی باشد و از چسب آبندی استفاده کنید.
  3.  وسایل داخل کابینت خود را به اندازه معمولی پر کنید. چون طی گذشت زمان به تخته فشار  می اید و  قوس پیدا می کند.
  4. از قرار دادن وسایل سنگین در مدت طولانی در کابینت خودداری کنید. چون مقاومتکم بوده و امکان شکست در کابینت است.
  5. اگر نوار دور کابینت کنده شده و یا شکسته  آن را تعویض کنید زیرا اگر آب نفوذ کند کابینت باد می کند.

 انواع کابینت

کابینت ها انواع بسیاری دارد. که با توجه به چند فاکتور دسته بندی و نام گذاری شده اند. این فاکتور ها شامل متریال سازنده، طول عمر، نوع روکش، دوام و زیبایی و طول عمر می باشد. همه کابینت هایی که نام برده شده مزایا و معایب خاص خود را دارند. به همین دلیل شما باید با توجه به نیاز خود کابینت را انتخاب کنید.

 

۱٫روکش پی وی سی
۲٫روکش پلی گلاس
۳٫روکش هایگلاس

کابینت های گلاس کرج یک نوع کابینت مدرن می باشد. که از ام دی اف و روکش ساخته شده است. ام دی اف مغز ان است و روکش ان از جنس پلی گلاس (نوعی پلاستیک) است. دلیل این شفافیت و براق بودن ان همین روکش پلکسی گلاس می باشد. . به این دلیل است که در تجهیزات دیگری مثل دکوراتیو هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. های گلاس به دلیل نمای زیبا و براق همچنین قیمت مناسب نسبت به کارایی که دارد در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار بوده است.

۴٫روکش یو وی
۵٫روکش ملامینه
۶٫روکش اکریلیک

 

انواع چیدمان کابینت سازی در کرج

  • موازی
  • L شکل
  • خطی
  • U شکل

 

موازی:

در این نوع از کابینت آشپزخانه محل قرار گیری کابینت بر روی دو دیوار روبروی هم و به شکل موازی می باشد. اگر فضای زیادی عموما بین فاصله دو دیوار اشپزخانه نباشد اما طول دیوار ها زیاد باشد شما بابت جایدهی ظروف و وسایل خود در کابینت ها با مشکلی مواجه نخواهید شد. به دلیل فضای نزدیک به هم بین دو ردیف کابینت کار شده شما به راحتی می توانید در این آشپزخانه ها فعالیت کنید. اما اگر تعداد کسانی که در آشپزخانه حضور دارند بیشتر شود ممکن است کار کمی برایتان سخت شود. از طرفی به دلیل این که اغلب این اشپزخانه ها باریک هستند فضایی برای قرار داردن جزیره و یا میز در این قبیل آشپزخانه ها وجود ندارد.

 

L شکل:

به طور کلی کابینت ها با توجه به نقشه کابینت طراحی و ساخته می شود. آشپزخانه‌های ال شکل از دو ضلع متقاطع بر روی یکدیگر ساخته شده‌اند که این اضلاع را دیوارها تشکیل می‌دهند که برحسب ابعاد و اندازه آشپزخانه  این اندازه اضلاع می‌تواند متغیر باشد. طراحی آشپزخانه های L هم برای طرح های کلاسیک و هم برای طرحهای مدرن بسیار مناسب می باشد و و هر چه طول دو ضلعی که قرار است کابینت ها بین آنها قرار بگیرند بیشتر باشد امکان مانور در طراحی نیز بیشتر است.

 

U شکل :

در چیدمان کابینت u شکل، کابینت ها در سه طرف آشپزخانه قرار می گیرند که این باعث می شود فضای بیشتری در آشپزخانه شما ایجاد شود. برای استفاده بهینه از فضای کابینت ها، بهتر است در قسمت های بالا و پایین آنها، قفسه های بیشتری نصب کنید تا بتوانید بیشتر از فضای داخل کابینت استفاده کنید. برای بهبود دسترسی به لوازم آشپزخانه، می توانید جاهای مختلفی را برای نگهداری الوازم و وسایل آشپزخانه در نظر بگیرید، مثلاً در قسمت های پایین کابینت ها یا در قسمت های بالای آنها. در چیدمان کابینت u شکل، می توانید از کابینت های با درب یا بدون درب استفاده کنید. اگر به دنبال یک ظاهر ساده و مینیمال هستید، می توانید از کابینت های بدون درب استفاده کنید. برای بهبود دسترسی به کابینت ها، می توانید از درب های بازشونده به بالا یا پایین استفاده کنید. این نوع درب ها، از دسترسی آسانتری به فضای داخل کابینت برخوردار هستند.

در طراحی کابینت باید به بخش های دیگر آشپزخانه هم توجه کنیم همچون :

  • نوع کف‌پوش آشپزخانه

بیشتر آشپزخانه ها در ایران دارای کف‌پوشی از جنس سرامیک هستند. ولی می ‌توان با استفاده از کف ‌پوش‌ های جدیدی که در بازار موجود هستند کف آشپزخانه را با کابینت‌ ها هماهنگ کرد.

  • طرح دیوار

بین کابینت زمینی و دیواری یک فضای خالی وجود دارد که با دیوار پوشانده شده است امروزه با استفاده از دیوار پوش ‌های مخصوص برای این کار، این فضا را نیز به صورت دلخواه و با طرح ‌های متنوعی که در بازار وجود دارد، تزئین می ‌کنند. این دیوارپوش‌ ها با مواد مختلفی مانند سنگ، PVC و مواد دیگر و با رنگ ‌بندی متنوع یافت می ‌شوند.

  • صفحه ‌ی رویی کابینت

یکی از مهم‌ ترین لوازم در ساخت و استفاده از کابینت، صفحه‌ ی رویی آن است. این صفحه هم در طراحی کابینت و هم از لحاظ کاربردی بودن و مقاومت، وسیله ‌ی بسیار حائز اهمیتی است. صفحه‌ ی رویی کابینت از مواد مختلفی مانند چوب، ام ‌دی ‌اف، سرامیک، کوارتز، اکریلیک و گرانیت ساخته می ‌شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت سازی در کرجکابینت MDF کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان