کابینت کرج

 در کابینت کرج

کابینت کرج

کابینت کرج (ارارت ام دی اف) با توجه به سلیقه، بودجه و متراژ اشپزخانه شما بهترین کابینت را طراحی و نصب می کند.

برای اشپزخانه کوچیک چه طرح و رنگی مناسب است؟

در اینجا راه حل هایی به شما پیشنهاد می شود تا با بهترین طرح، از فضای اشپزخانه بهترین نهایت استفاده را بکنید.

  1. یکی از بهترین روش ها برای بزرگ تر نشان دادن اشپزخانه استفاه از رنگ های روشن و نود هست. پیشنهاد ما اکثرا به افرادی که فضای محدودی دارند این است که برای کابینت ار رنگ های روشن استفاده کنند.
  2. در اشپزخانه هایی که دارای فضای محدودی هستند استفاده از میز گرد بهتر است از میز مستطیل شکل یا مربع. اصولا میز های گرد فضای کمتری را نسبت به میز های دیگر اشغال می کند.و تردد در اشپزخانه را اسان تر می کند.
  3. اگر اشپزخانه شما به اندازه ای کوچیک هست که یونیت های شما کم شده و فضای کافی برای جا دادن وسایل خود ندارید می توانید از یک جزیره جمع و جور استفاده کنید و از جزیره به عنوان کابینت، سینک، گاز یا میز غذا خوری استفاده کنید. نا گفته نماند که جزیره اشپزخانه های بزرگ را زیبا تر می کند.
  4. کابینت کرج (هایگلاس )باعث بزرگ تر دیده شدن فضا می شود. به دلیل سطح براقی که دارد و نوری که منعکس می کند.کابینت های هایگلاس اغوا کننده و مدرن هستند.

اشپزخانه با طراحی مدرن چیست؟

  • طراحیکابینت های مدرن بسیار ساده است، و از خطوطی صاف و مستقیم در ان استفاده شده است و بسیار کاربردی می باشد.
  • لازمه طراحی مدرن فضای منظم و به دور از شلوغی می باشد.
  •  سبک مدرن بهترین گزینه برای اشپزخانه کوچک است. در دکوراسیون اشپزخانه هر چه وسایل دکوری و تزئینی بیشتر باشد و شلوغ باشد محیط کوچک تر به چشم میاد.
  •  در ساخت کابینت مدرن از جنس های متنوعی استفاده می شود.مانند شیشه، چوب، سنگ اما هزینه استفاده از چوب و سنگ طبیعی بسیار بالاست. معمولا جنس خود کابینت از MdF است و از روکش طرح چوب و سنگ استفاده می شود. البته در اشپزخان های مدرن از روکش های هایگلاس و ساده هم استفاده می شود.
  • کابینت های مدرن دستگیره های بسیار ساده یا توکار دارند.
  •  هزینه های کابینت کلاسک بسیار به صرفه و ارزان تر از سبک مدرن است.
  •  کابینت های مدرن فضای زیاد و جادار تری نسبت به سبک های دیگر دارد.

اشپزخانه با طراحی کلاسیک چیست؟

  1. همانطور که گفتیم سبک مدرن بسیار ساده و بی الایش است اما سبک کلاسیک دقیقا برعکس سبک مدرن است و نقطه مقابل ان قرار دارد.
  2. سبک کلاسیک پر از تزئینات ریز و درشت و کنده کاری است.
  3.  سبک کلاسیک یادراور معماری باستان و قدیمی است. اما امروزه سبکی نوین را به همراه خود اورده و فضایی لوکس و در عین حال نوستالژی را به همراه  دارد.
  4.  یکی از ویژگی های اصلی کابینت های کلاسیک، حکاکی طرح های منبت کاری و معرق است که باید به صورت قرینه انجام شود.
  5.  برای کابینت های کلاسیک از دستگیره های پر زرق و برق استفاده می کنند و مانند کابینت های مدرن نداشتن دستگیره بی معناست. استفاده از دستگبره های ساده برای کابینت به سبک کلاسیک به هبچ عنوان نباید استفاده شود.
  6. در کابینت های کلاسیک هود را نمی توان دید و نباید معلوم باشد. با استفاده از قاب های کلاسیک و سر ستون ها هود را پنهان می کنند.

تفاوت کابینت کلاسیک و مدرن

اصلی ترین تفاوت میان کابینت مدرن و کلاسیک، در متریال مصرفی و طراحی آنها می باشد کابینت سنتی یا کابینت کلاسیک، یادآور خاطرات گذشته و زمان های قدیم است. به همین علت برای طرفداران سبک های نوستالژیک بسیار مناسب می باشد سبک کابینت کلاسیک به طوری است که افراد خانه حس صمیمیت و نزدیکی بیشتری داشته باشند. و چون غالبا این کابینت ها از جنس چوب طبیعی می باشند گرمای موجود در این متریال نیز به افزایش گرمای خانه کمک خواهد کرد.

طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدیترانه ای

دکوراسیون داخلی به کشورهای اروپای جنوبی مانند ایتالیا، مراکش، یونان، اسپانیا و غیره اشاره دارد. این طراحی به دلیل ظاهر آن، استفاده از مواد طبیعی و فضای دنج شناخته شده‌است. این یک سبک طراحی داخلی جاودانه است و برای افرادی که عاشق طراحی‌های مینیمال و تمیز هستند و در عین حال حس سلطنتی به آن می‌بخشد، عالی است. به همین علت بیشتر کسانی که آرزوی خرید خانه در یونان را دارند ولی می‌دانند که ممکن است هیچوقت دارای خانه در این کشور نشوند، سعی می‌کنند تا طراحی داخلی خانه خود را به سبک مدیترانه‌ای بسازند تا حسی شبیه به زندگی در یونان را برای آنها به ارمغان بیاورد.

از آنجایی که اکثر کشورهای مدیترانه‌ای گرم هستند، طراحی داخلی برای خانه‌هایی با نور کافی خورشید مناسب است. در سبک مدیترانه‌ای، از رنگ‌های گرم روشن مانند سفید، قهوه‌ای، لیمویی استفاده می‌شود. این رنگ‌ها به روشن شدن فضا و بزرگ به نظر رسیدن فضا کمک می‌کنند.

کابینت نئو کلاسیک

سبک نئو کلاسیک طرفدارن خاص خودش را دارد. این سبک در مبانه سبک مدرن و کلاسیک است.متریال این نوع کابینت بیشتر از ام دی اف ساخته شده است. در پوشش لایه بیرونی از رنگ های پلی اورتان استفاده می کنند. چندین مرحله پولیش می شود تا ظاهر زیبا و براق داشته باشد.

ویژگی های این سبک 

  • یک سبک منحصر به فرد است.
  • قابل اجرا با متریال مختلف است
  • لوکس و در عین حال مدرن است.
  • سبک طراحی نوین و جدیدی است.
  • بیشترین متریالی که برای این سبک استفاده می شود رنگ پولیشی است که هزینه بالایی دارد.

سبک کابینت مینیمال

کابینت کرج مینیمال، یک سبک طراحی است که بر پایه سادگی، کم‌بودجه، و استفاده از مواد ساده و صنعتی مانند فلز، شیشه، چوب و مواد پلاستیکی، بنا شده است. در این سبک، از جزئیات کمتری استفاده می‌شود و طراحی برای ایجاد فضایی با دید بلند و احساس آرامش و سادگی صورت می‌گیرد. در کابینت کرج مینیمال، معمولاً از رنگ‌های ساده و کمرنگ استفاده می‌شود و به جای تزئینات بیش از حد، هندسه ساده و جمع و جور مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، در این سبک از درهای بدون دستگیره استفاده می‌شود تا ظاهر کابینت به‌صورت صاف و ساده باشد. بهترین کابینت کرج که مناسب این سبک است کابینت های گلاس یا ام دی اف  است.یکی از مواردی که باید در طراحی نورپردازی این سبک رعایت کنید این است که هنگام انتخاب لامپ اشپزخانه لامپی با نور سفید انتخاب کنید. سنگ مرمر یکی دیگر از ایده‌های فوق‌العاده زیبا و جذاب برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه مینیمال است . این سنگ اصالت و جذابیت زیادی را در آشپزخانه شما،  ایجاد میکند .کابینت مینیمال به دلیل سبک و طراحی ساده‌اش، در طراحی داخلی منازل و فضاهای تجاری محبوبیت زیادی دارد. این سبک برای فضاهای کوچک و متوسط، به دلیل احساس فضای بیشتر و سادگی، بسیار مناسب است و به‌عنوان یک گزینه زیبا و کارآمد برای طراحی داخلی محبوبیت دارد.

 

سبک آشپزخانه مینیمال (1)

کابینت کرج

کابینت پی وی سی(PVC) چیست؟

این نوع از کابینت در چند سال اخیر جایگاه خوبی در حیطه کابینت سازی  است. جنس کابینت PVC طوری است که در برار حرارت، رطوبت، نم، و خط و خش مقاومت بسیار زیادی دارد.
در کابینت پی وی سی از مواد پلیمری استفاده شده و ساختاری پلاستیکی مانند دارند. به همین دلیل از طول عمر بالایی هم برخوردار هستند.از این کابینت نسبت به کابینت های دیگر استقبال کمتری شده اما این موضوع به هبچ عنوان دلیل بر ضعف این از کابینت نیست. فقط نسبت به دیگر کابینت ها کمتر شناخته شده و اکثرا از مزایا این کابینت اطلاعی ندارند. البته که دلیل این کمبود تقاضا حتما می تواند قیمت گران ان باشد. کابینت پی وی سی ازکابینت ام دی اف کرج گران تر است.

مزایا و معایب کابینت MDF کرج

هر کدام از انواع کابینت دازای مزایا و معایبی هستند، که شما با شناخت ان ها نی توانید انتخاب اگاهانه نسبت به نیاز خود داشته باشید.

برای مثال کابینت MDF:

مزایا MDF

  • می توان ان را با طرح های دلخواه بسیاری اجرا کرد.
  • در برابر حرارت و رطوبت مقاوم است.
  • با شرایط اب و هوایی سازگار است.
  • در برابر سر و صدا عایق می باشد.
  • دارای تنوع رنگ بالا می باشد.
  • به راحتی تمیز می شود.
  • قیمت مناسبی دارد.

معایب MDF

  • اگر از روکش در این کابینت استفاده نشود احتمال پوسته پوسته شدن در برابر گرما مستقیم وجود دارد.
  • وجود ماده ای به نام (فرم الدئید) که در ام دی اف وجود دارد هوا را الوده می کند.
  • امکان دارد در صورت شستشو با اب اسیب ببیند.
  • استفاده از شوینده های قوی اسیب می رساند.
  • قابلیت تعمیر شدن اسان را ندارد.

کابینت آشپزخانه دو طرفه

در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه اگر دو فاکتور صرفه جویی در فضای آشپزخانه و کارآمد بودن آشپزخانه برای شما بسیار با اهمیت است بهتر است از کابینت آشپزخانه دو طرفه استفاده کنید.این طراحی به این صورت است که کابینت‌ها بر روی دو دیوار و درست رو به روی هم نصب می‌شوند.سایر لوازم ضروری آشپزخانه، مانند لوازم خانگی، اجاق گاز، سینک، یخچال و غیره، نیز در امتداد همین دیوارها قرار می‌گیرند و فضایی تقریبا راهرو مانند تشکیل می‌دهند. این سبک طراحی بیشتر در آشپزخانه هایی که طول آن ها از عرضشان بیشتر است به کار برده می شود.

 

مزیت های پلان و طرح کابینت دو طرفه

مدیریت بهتر فضا 

طراحی دو طرفه کابینت این اجازه را می دهد از فضایی که دارید بیشترین استفاده را ببرید و از نظر شلوغی طرح تعادل دارد .

امکان نصب مدل های مختلف کابینت

شما می توانید از مدل های تمام چوب روکش چوب یا کابینت های ملامینه و پی وی سی و یا حتی از کابینت های استیل هم استفاده کنید و برخلاف پلان یک طرفه محدودیتی نخواهید داشت.

فضای مخصوص لوازم آشپزخانه

دو طرفه بودن کابینت یعنی شما کمد های زیادی برای قرار دادن لوازم آشپزخانه و برخی مواد غذایی در اختیار خواهید داشت .در ضمن امکان نصب کابینت سوپر مارکتی یا کمدی با ابعاد بزرگ تر و بیشتر از یک عدد نیز وجود دارد و در هر دو سو می توانید یک کابینت کمدی را اجرا کنید.

ترکیب سبک کابینت مدرن با کلاسیک

بسیاری از کسانی که برای سفارش کابینت آشپزخانه با ما ارتباط برقرار دارند خیال می کنند تمام مدل های کابینت کلاسیک چوبی ظاهری سنتی و قدیمی دارد. درصورتی که امروزه کابینت سبک کلاسیک کاملا با آنچه که از نامش بر می آید متفاوت است. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و توجه زیاد بسیاری از افراد به سبک مدرن اگر طراحان و تولیدکنندگان کابینبا صنعت ساختمان و طراحی دکوراسیون آشنا نباشند حتما با عدم موفقیت در کسب و کار خود روبرو خواهند شد.

در سال های اخیر طراحی کابینت دستخوش تغییرات زیادی شده و ظاهری بروز و سفارشی به خود گرفته است. در سال های پیش بیشتر طرح های سنتی و ساده به صورت تمام چوب اجرا می شد . اما حال کابینت کلاسیک مدرن با استفاده از متریال مختلفی مثل ام دی اف خام، چوب، سنگ، شیشه و روکش چوب و رنگ های خاص طراحی و اجرا می شود.

کابینت ملامینه

یکی از ظریف ترین و سبک ترین روکش های MDF روکش ملامینه می باشد که دارای طرح ها و رنگ های متنوع است .منظور از کابینت ملامینه، ورقی با مغزی نئوپان و روکش ملامینه است. بطور کلی، نئوپان از ترکیب خرده چوب و چسب و رزین ساخته میشود که تراکم کمتری نسبت به ام دی اف و  مقاومت کمتری هم نسبت به رطوبت دارد.روکش ملامینه هم از نوعی ماده به نام ملامین، که ترکیبی از چسبِ ملامین و کاغذهای رنگی مخصوص است، ساخته می‌شود.کابینت های ملامینه براساس نوع روکش به ۳ گروه کابینت ملامینه براق ، مات و کتان تقسیم می شوند.

مزایای کابینت ملامینه

قیمت معقول

تنوع رنگ

یکنواختی رنگ لبه‌ها

سبکی

 

معایب جنس کابینت ملامینه

مقاومت کم در برابر مواد خورنده

مقاومت کم در برابر رطوبت

جنس متفاوت لبه‌ها

کابینت هایگلاس کرج

مواد اولیه کابینت های هایگلاس شبیه به ام دی اف هستش و جنس روکش بیرونی ان پلاستیک براق است. کابینت هایگلاس بر خلاف اسم ان و تصور افراد ربطی به شیشه (glass) ندارد. این کابینت تنوع بسیار زیادی دارد و با روکش های متفاوتی به فروش می رسد. این روکش ها ملامینه،پی وی سی،اکریلیک و پلی گلاس هستند.

کابینت های گلاس کرج کابینتی است که دوام زیادی دارد و مقاوم است . در برابر گرما،رطوبت،بخار و غیره نسبت به دیگر کابینت ها مقاومت بیشتری دارد. به دلیل سطح صافی که دارد راحت تمیز می شود. تنها ایرادی که از این کابینت می توان گرفت این است که زود کثیف می شود و خط و خش روی ان نشان داده می شود.

کابینت هایگلاس و کابینت های گلاس کرج یک نوع کابینت مدرن می باشد. که از ام دی اف و روکش ساخته شده است. ام دی اف مغز ان است و روکش ان از جنس پلی گلاس (نوعی پلاستیک) است. دلیل این شفافیت و براق بودن ان همین روکش پلکسی گلاس می باشد. به این دلیل است که در تجهیزات دیگری مثل دکوراتیو هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. های گلاس به دلیل نمای زیبا و براق همچنین قیمت مناسب نسبت به کارایی که دارد در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار بوده است.

کابینت کرج

طراحی کابینت کرج

اشپزخانه یکی از قسمت های تو چشم و موثر در زیبایی خانه می باشد. همچنین بسیار هم پرکاربرد و با استفاده است زیرا ما زمان زیادی در روز را در اشپزخانه می گذرانیم. در نتیجه زیبایی اشپزخانه برای هر کسی مهم است. ۹۰ درصد زیبایی یک اشپزخانه به طراحی کابینت ارزان کرج و نوع کابینت ان بستگی دارد. به همبن دلیل باید نسبت به طراحی کابینتاشپزخانه تان دقت و حساسیت داشته باشید. به علاوه ان نوع کابینت و رنگی هم که شما اتنخاب می کنید بسیار موثر است. نظر هر مخاطبی در دید اول جلب کابینت های یک اشپزخانه می شود. سپس سنگ های بین کابینت، پرده و … به چشم می اید. به این دلیل است که سعی کنید اشپزخانه شما توسط فردی طراحی شود که در این حیطه مجرب می باشد.

قیمت انواع کابینت کرج

با توجه به نوسانات قیمت نمی توان قیمت دقیقی برای کابینت ها در نظر گرفت اما نکاتی درباره قیمت وجود دارد که خوب است بدانید:

  • کابینت‌های کلاسیک که تمام چوب هستند جز گرانترین کابینت آشپزخانه محسوب می شوند. البته باید در نظر داشته باشیم که هر نوع چوب، قیمت خاص خودش را دارد. علاوه بر آن، کاری که به عنوان منبت و کنده‌کاری بر روی بدنه‌ی کابینت انجام می‌شود، طبیعتا باعث افزایش قیمت کابینت می شود.
  • کابینت‌های پلی‌گلس،pvc، پلی‌وود، روکش چوب، استیل و انواع دیگر که از متریال قوی و با دوام تشکیل شده‌ است، جز کابینت‌هایی با قیمت بالا هستند.
  • کابینت هایگلاس و بعد ممبران، در گروه کابینت‌هایی با رنج قیمتی متوسط قرار می‌گیرند و بهای آن‌ ها، اندکی از mdf بیشتر است.
  • کابینت‌های فلزی گالوانیزه، از  کابینت ام‌دی‌اف هم قیمت ارزان‌تری دارد.

طراحی مدرن کابینت آشپزخانه

طراحی مدرن یعنی طرحی مینیمال برگرفته شده از جزییات دقیقی که ساده هستند. در دکوراسیون مدرن همان طور که گفتیم سعی می کنیم از ترکیب طراحی مینیمال و ساده به یک ایده آلی برسیم که آرامش را همراه با زیبایی داشته باشد. در طراحی آشپزخانه و کابینت کرج دکوراسیون های مدرن از این سبک مورد استفاده قرار می گیرد. و عموما با رنگ های ملایم و روشن و با رنگ تضاد بسیار کم کار طراحی کابینت انجام می شود. و پس از تایید کارفرما به مرحله اجرا می رسد. تیم آرارات ام دی داف با با نمونه کارهای فراوان در زمینه ساخت انواع کابینت های آشپزخانه مدرن در خدمت شما می باشد.

کابینت آشپزخانه فرامید

کابینت آشپزخانه فرامید نیز نوع جدید از کابینت ام دی اف است که ظاهری شبیه به کابینت تمام چوب دارد . سطح آن زبر و برجسته بوده که با لمس کردن سطح کاملاً متوجه برجستگی آن می شوید . نوع روکش آن موجب وجه تمایز آن با کابینت ام دی اف شده و روکش ها به صورت ملامینه در طرح ها و رنگ های متعدد بر روی ام دی اف چسبانده می شوند. میزان برجستگی کابینت فرامید نسبت به ام دی اف ۲ میلی متر بوده و این برجستگی سبب زیباتر شدن بیشتر کابینت می شود.

  • عدم بازتاب نور سبب می شود که آلودگی های ناشی از دست بر روی سطوح مشخص نشود .
  • زیبایی خارق العاده همچون کابینت ایتالیایی
  • مقاوم در برابر هر گونه خط و خش
  • مقاوم در برابر رطوبت و حرارت
  • تنوع زیاد طرح و رنگ

سوالات متداول کابینت کرج

در کابینت چه متریالی استفاده می شود؟

ماده‌ای  اصلی برای ساخت کابینت آشپزخانه صفحات فشرده‌ی چوبی می باشد که برای ساخت بدنه و اتصالات استفاده می شود. مواد ومتریال دیگری که به کار می رود،تخته لایه، ام دی اف، تخته خرده چوب،  روکش، یراق‌ آلات، چسب، اتصالات و … هستند. منظور از روکش، لایه‌ی نازکی است که از چوب یا مواد مصنوعی ساخته شده است. اما یراق‌آلات جز ملزومات غیرچوبی محسوب می شود که برای مونتاژ قطعات استفاده می شود و اکثرا از جنس فلز یا پلاستیک می باشند. به طور کل،  بدنه‌ی اصلی کابینت از چوب یا ممبران، ام دی اف، هایگلاس و گاه هم فلز یا استیل ساخته می‌شود. در صورتی که برای ساخت صفحه روی کابینت معمولاً از PVC، ام دی اف، HPL، سنگ، سنگ مصنوعی و چوب استفاده می‌ کنند.

جدیدترین مدل کابینت چیست؟

امروزه صنعت کابینت سازی به سرعت در حال تغییر و پیشرفت است که باعث می‌شود ما هر روزه مدل های کابینت‌ جدیدی را ببینیم. این کابینت‌ ها به قدری متنوع هستند که می توانند باعث شوند دکوراسیون آشپزخانه و منزل تان را زیبا کنید. ارارات ام دی اف یکی از کابینت سازی هایی است که هر روزه به آلبوم کاری خود تنوع می دهد. اگر می خواهید از آخرین مدل های ارارت ام دی اف اطلاع داشته باشید، می‌توانید به سایت مراجعه کنید تا آخرین کارها را دنبال کنید و کابینت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چگونه کابینت را تمیز می کنند؟

می‌توان این سوال را با توجه به جنس کابینت پاسخ داد. هرچند که، بیشتر کابینت‌ها با استفاده از  محلول‌های تمیز کننده خانگی مانند سرکه و جوش شیرین، دستمال‌های نانو و آب گرم، پودر ماشین لباسشویی، مقداری صابون به همراه آب گرم و اسپری‌های چند منظوره یا مایع ظرفشویی تمیز خواهد شد. اگر کابینت های شما از جنس چوب هستند، بهتر است آن را با استفاده از پاک‌ کننده‌ های مخصوص چوب که روغنی هستند تمیز کنید. کابینت‌ هایی که رنگ شده است را با مواد چند منظوره و اسیدی پاک نکنید. کابینت‌ های فلزی را هم می‌توانید باهمه چیز تمیز کنید به جز جوش شیرین.

کدام جنس برای کابینت بهتر است؟

این سوال یک سوال خیلی کلی در مورد جنس کابینت می باشد اما با جزییات توضیح می دهیم و در آخر این شما هستین که بهترین جنس کابینت رو بر اساس معیارها و سبک و نوع آشپزخانه تون انتخاب می کنید.

این نکته را فراموش نکنید که هر جنس کابینتی معایب و مزایای خود ر دارد. و شما باید براساس اولویت های خودتون بهترین و شاید بهتر هست که بگم مناسب ترین کابینت رو برای آشپزخانه تون انتخاب می کنید. بالاتر توضیح دادیم که کابینت ها چه متریالی دارد و هر کدام چه مزایا و معایبی دارد. حال شما با توجه به این اطلاعات می توانید کابینت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آیا در آشپزخانه مدرن از چوب استفاده می شود؟

عموما استفاده از چوب در آشپزخانه های سنتی رایج است. اما نمی توان گفت که شما نمی توانید در آشپزخانه های مدرن از آن استفاده کنید. با این حال که آشپزخانه سفید مدرن بسیار شیک می باشد اما شما  با استفاده صحیح و مناسب از المان های چوبی و گرفتن مشاوره از متخصصین ارارات ام دی اف کابینت متناسب با فضای خود را در چنین فضا هایی به ایجاد گرما و صمیمیت در آشپزخانه و علاوه بر آن زیباتر شدن آن کمک کنید.

کابینت pvc آشپزخانه

از ورقه های پی وی سی در ساخت کابینت سرویس بهداشتی، روشویی حمام و دستشویی و کابینت آشپزخانه استفاده می شود. معمولا در دیگر قسمت های کابینت آشپزخانه از کابینت های تمام پی وی سی کمتر استفاده می شود. البته باید توجه داشته باشید که از ورقه های ام دی اف با روکش پی وی سی در کابینت های آشپرخانه استفاده زیادی می شود که نمی توانیم به آنها کابینت های تمام پی وی سی بگوییم.

 

کابینت ممبران

کابینت های ممبران نوع پیشرفته کابینت های چوبی کلاسیک و از چشم گیر ترین کابینت های آشپزخانه ایرانی می باشد. حکاکی هنر های ایرانی بر چوب MDF با دستگاه های پیشرفته CNC موجب گشته تا کابینت آشپزخانه ایرانی زیبایی چشم گیری در آشپزخانه و خانه ایجاد کند و شمایلی اشراف گونه به آن ببخشد.کابینت های ممبران دارای طرح های متنوعی می باشند. و توانسته اند جایگزین مناسبی برای چوب شوند. کابینت های چوبی به دلیل این که قیمت بسیار بالایی دارند اغلب افراد این کابینت ممبران در کرج را ترجیح می دهند. کیفیت کابینت های ممبران هم قابل قبول می باشد و جز چند متریال های برتر کابینت سازی کرج به حساب می آید.

طرح های حک شده بر چوب MDF می تواند از طرح های شاخص ایرانی انتخاب گردد و یا از سلیقه مشتریان در آن استفاده شود. در هر دو صورت این نوع کابینت کرج می تواند گرما و جذابیت بالایی به خانه ها بخشیده و آن را خاص و متمایز سازد. با استفاده از این نوع کابینت فضای موجود یکپارچه و زیبا خواهد شد و تنوع رنگ موجود در آن می تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.

 

صفحه کابینت

به صفحاتی گفته می‌شود که برای ساخت کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع مختلفی از صفحه کابینت وجود دارد که به صورت زیر
می‌باشند:

  • ام دی اف (MDF): صفحه کابینت ام دی اف یکی از محبوب‌ترین نوع صفحه کابینت است. این نوع صفحه کابینت با استفاده از چوب خرده‌کرده و رزین ساخته شده و با فشار و حرارت مناسب به شکل صفحه تبدیل می‌شود. این نوع صفحه کابینت به دلیل قابلیت انعطاف پذیری و قابلیت پردازش آسان در طراحی کابینت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این نوع صفحه کابینت نسبتاً ارزان و سبک می‌باشد.
  • MDF روکش دار: این نوع صفحه کابینت همانند صفحه کابینت ام دی اف با چوب خرده کرده و رزین ساخته می‌شود. با این تفاوت که روی آن روکشی از چوب طبیعی یا لایه‌ای از PVC قرار داده شده است که ظاهر زیبا و طبیعی به کابینت می‌بخشد. همچنین این نوع صفحه کابینت در برابر خط و خش و ضربه مقاوم تر است.
  • MDF لمینته: در این نوع صفحه کابینت از صفحه ام دی اف استفاده می‌شود که با یک لایه لمینیت پوشیده می‌شود. لمینیت یک نوع پوشش مقاوم در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر است. همچنین این نوع صفحه کابینت به دلیل مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت، به صورت گسترده در کابینت‌های آشپزخانه استفاده می‌شود.

 

 

هزینه ساخت کابینت کرج

برای ساخت و اجرا کابینت کرج هزینه های مختلفی را می توان در نظر گرفت به دلیل اینکه کابینت را در سبک، متریال، طراحی و رنگ های مختلف می توان اجرا کرد. و همه این فاکتور هایی که نام برده شد می تواند در قیمت کابینت تاثیرگذار باشد. یکی از ویژگی های مثبتی که آرارات ام دی اف دارد این است که پیش از اقدام به ساخت می تواند نتیجه نهایی طرحی که در نظر دارید را به شما نشان دهد و طبق آن برایتان برآورد زمان و هزینه داشته باشد. تا شما بتوانید با بهترین قیمت کابینت مورد نظر خود را خریداری کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کابینت cnc در کرجکابینت ارزان کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان